فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

۵۴ درصد از ظرفیت تولید صنعت خودروسازی کشور خالی است

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان داد ظرفیت تولید خودرو در پایان سال ۱۳۸۳ معادل ۹۶۰ هزار دستگاه بود که این رقم در پایان سال قبل به دو میلیون دستگاه رسید. این در حالی است که تولید خودرو در کشور در سال ۱۳۸۳ معادل ۹۰۵ هزار و شش دستگاه بود که این رقم در سال گذشته به ۹۲۱ هزار و ۳۸۰ دستگاه رسید.

۵۴ درصد از ظرفیت تولید صنعت خودروسازی کشور خالی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که در پایان سال 1383 فقط حدود شش درصد از ظرفیت تولید خودرو در کشور خالی مانده بود که این رقم در پایان سال قبل به 54 درصد رسید. یعنی بیش از نیمی از ظرفیت ایجاد شده برای تولید خودرو در کشور خالی و بلااستفاده مانده است!

    http://www.asrekhodro.com/News/33307

    چگونه اوباما، رنو را مجبور به ترک ایران کرد؟
    6 سال پیش در چنین روزی کارلوس تاوارس، مدیرعامل وقت رنو، با لحنی تلخ و بدون شوخی گفت: اوباما دستور داده بود که فعالیت‌هایمان را در ایران متوقف کنیم. در غیر این صورت شرکت‌هایی که با ایران تجارت می‌کردند، از هر گونه فعالیت در آمریکا منع می‌شدند. از این رو مذاکرات دیپلماتیک میان دولت‌های فرانسه و ایالات متحده آمریکا در این زمینه به جریان افتاد و رنو مجبور شد پس از پژو، فعالیت پررونق خود در ایران را متوقف کند. تاوارس می‌افزاید: گزینۀ دیگری نداریم.

    http://www.asrekhodro.com/News/33290

    محیط زیست پاسخگوی مشتریان معترض به استاندارد یور4 و شماره گذاری‌
    6 سال پیش در چنین روزی دبیرانجمن خودروسازان با بیان اینکه برخی ازمشتریان با مشکلاتی برای پرداخت مبالغ اضافی برای خرید خودرو روبه هستند، گفت: مراجع تصمیم گیر باید پاسخ دهند چرا با وجود عدم حصول شرایط، خودروسازان را ملزم به رعایت استاندارد یورو 4 می‌کنند.

    http://www.asrekhodro.com/News/33329

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط