فونیکسریمکسبهتام

وزش باد نسبتا شدید در تهران

عصر خودرو- با کاهش تردد خودروها در روز پایانی هفته و ناپایداری‌های جوی در طول امروز (۱۱ مردادماه) انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط بهتری نسبت به روز گذشته قرار بگیرد.

وزش باد نسبتا شدید در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی برای شهر تهران، به‌تدریج طی امروز (11 مرداد ماه) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود و برای برخی ساعات بعدازظهر افزایش میزان ابرناکی و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه انتظار می‌رود که در برخی اوقات احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

    همچنین در بین ساعات 13 الی 18 امروز (11مردادماه) افزایش نسبی در غلظت آلاینده ازن مشاهده می‌شود. هرچند این شرایط موقتی خواهد بود. از این رو با توجه به کاهش تردد خودروها در روز پایانی هفته و وجود ناپایداری‌های جوی در طول امروز انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط بهتری نسبت به روز گذشته قرار داشته باشد.

    رفته رفته با کاهش میزان ناپایداری جوی تا صبحگاه فردا (12 مردادماه) به همراه ازدیاد تردد خودروها در اولین روز کاری هفته، احتمال افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات صبحگاه شنبه دور از انتظار نخواهد بود. هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز، برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متربرثانیه خواهد بود.

    بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود برای برخی ساعات دوازدهمین روز از مرداد ماه 98 بر غلظت آلاینده ها به‌ویژه آلاینده ازن و ذرات معلق به‌طور نسبی افزوده شود و شرایط کیفی هوای اکثر مناطق پایتخت به‌طور موقت در آستانه شرایط نامطلوب کیفیت هوا به ویژه برای گروه های حساس قرار گیرد.

    بر اساس این گزارش دمای هوای تهران تا روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

    گفتنی است که کیفیت هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با میانگین 79 در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین 71 همچنان در شرایط سالم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو