فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۲۷۱»

افزایش آلاینده ازن در هوای تهران طی برخی ساعات امروز

عصر خودرو- کیفیت هوای تهران امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) در برخی ساعات بر اثر افزایش غلظت آلاینده‌های ازن و ذرات معلق در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

افزایش آلاینده ازن در هوای تهران طی برخی ساعات امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبح امروز (19 مرداد) است که همراه با ازدیاد تردد خودروها در نخستین روز کاری هفته، شرایط برای تجمع موقتی آلاینده‌ها در برخی ساعات فراهم خواهد شد.

    رفته رفته با افزایش تابش نور خورشید و مهیا شدن سایر شرایط لازم برای شکل‌گیری آلاینده ازن، احتمال می‌رود بین ساعات 13 تا 18 امروز (19 مرداد) بر غلظت آلاینده ازن افزوده شود که نسبت به روز گذشته از میزان بالاتری برخوردار خواهد بود.

    با توجه به کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (19 مرداد) نسبت به روز قبل انتظار می‌رود طی برخی ساعات نوزدهمین روز از مرداد ماه افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق و آلاینده ازن مشاهده شود که به تبع آن برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا به‌ویژه برای گروه‌های حساس را در اکثر مناطق شهر تهران به‌طور موقت به دنبال خواهد داشت. با تداوم این وضعیت جوی تا فردا (20 مرداد) افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات صبحگاه دور از انتظار نخواهد بود.

    همچنین همراه با افزایش دما تا فردا (20 مرداد) و در دسترس بودن سایر عوامل برای تولید آلاینده ازن، احتمال می‌رود در برخی ساعات بعدازظهر فردا افزایش نسبی در غلظت این آلاینده نسبت به امروز مشاهده شود. آسمان تهران در برخی ساعات عصر همراه با وزش باد خواهد بود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

    بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، با توجه به افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات فردا (20 مرداد) احتمال می‌رود طی بعضی ساعات شرایط ناسالم کیفیت هوا به‌ویژه برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو