فونیکسریمکسبهتام

یک کارشناس بازار:

پژو و سیتروئن به ایران بر میگردند

قیمت خودروهای داخلی ۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان شد

عصر خودرو- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران از کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار خبر می‌دهد و همچنین یک کارشناس بازار خودرو می‎گوید: با اظهارات اخیر فرانسوی‌ها در آینده نزدیک پژو راهی بازار ایران می‌شود.

پژو و سیتروئن به ایران بر میگردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تجارت‌نیوز، با کاهش قیمت دلار در کانال 10 هزار تومان بازار خودرو بدون حرکت ایستاده است و تقاضایی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی مشاهده نمی‌شود.

    در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی ارزان شده است؟ می‌گوید: بازار خرید و فروش خودرو راکد است. فعلا کسی خریدار و فروشنده خودرو نیست. خوشبختانه عرضه بهنگام خودروها از سوی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودروهای ایرانی را بین 35 تا 40 درصد ارزان کرد.

    سعید موتمنی می‌افزاید: کاهش قیمت خودروها از یک طرف به فروکش شدن قیمت دلار باز می‌گردد و از طرف دیگر دستگیری مدیران خودرویی نیز عاملی بر روند سراشیبی قیمت خودرو شده است. معتقدیم قیمت خودروهای داخلی به روزهای قبل از سال 98 باز می‌گردد.

    او اظهار می‌کند: در بهمن ماه قیمت خودروهایی همچون پراید 111، پژو 206 تیپ دو و پژو پارس به ترتیب 37 ، 58 و 80 میلیون تومان بود این درحالی است که امروز قیمت این خودروها به ترتیب 48، 79 و 94 میلیون تومان است. در حال حاضر قیمت پژو پارس 14 میلیون تومان حباب دارد که در آینده نزدیک این حباب‌ می‌ترکد.

    موتمنی در توصیه‌ای به مردم می‌گوید: از اواخر فروردین ماه تا اواخر مرداد ماه امسال قیمت خودرو حدود 35 تا 40 درصد ارزان شد. در حال حاضر اختلاف قیمت خودرو در بازار و کارخانه زیاد است و انحصاری در فروش خودروها مشاهده نمی‌شود. در این بازه زمانی تنها توصیه ما به مردم این است که در صورت نیاز به خودرو تنها به نمایشگاه‌های دارای پروانه کسب مراجعه کنند تا در این وضعیت با خسارات مالی مواجه نشوند.
    آیا قیمت خودروها داخلی و خارجی ارزان‌تر می‌شود؟

    همچنین یک کارشناس بازار خودرو اتفاق‌های اخیر بین‌المللی را عامل کاهش قیمت خودرو عنوان می‌کند می‌گوید: با مذاکرات انجام شده و اظهارات اخیر فرانسوی‌ها در بخش بین‌الملل به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک پژو راهی بازار ایران شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو