فونیکسریمکسبهتام

نرخ خودرو در بازار امروز سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸

قیمت خودرو در مسیر ارزانی

عصر خودرو- پراید ۱۱۱ امروز حدود ۷۰۰ هزار تومان ارزان شده و در بازار با قیمت ۴۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. پراید سایپا ۱۳۱ هم با کاهش ۶۰۰ هزار تومان روبرو شده و به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده. حالا می‌توان به بازگشت پراید به کانال ۳۰ میلیونی امیدوارتر بود. امروز سمند LX حدود ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده و به ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF۷ سر جایش ایستاده. طوری که این محصول امروز مثل روز‌های گذشته حدود ۱۰ میلیون بالاتر از قیمت کارخانه و با نرخ ۸۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

نرخ خودرو در بازار امروز سه شنبه ۲۶ شهریور ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرارو ، محصولات سایپا بعد از چند روز توقف، امروز کاهش قیمت قابل قبولی را رقم زده‌اند. طوری که پراید بیشتر از قبل به کانال 30 میلیونی نزدیک شده. با این وجود قیمت محصولات ایران خودرو همچنان درجا می‌زند و صرفا رانا امروز کمی قیمت را پایین آورده و دیگر محصولات ایران خودرو اغلب سر جایشان ایستاده‌اند.
     
    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه شنبه 26 شهریور 98
     
    به نوشته فرارو قیمت محصولات سایپا امروز شگفت‌انگیز است. بعد از چند روز ثبات قیمت، امروز شاهد کاهش ارزش محصولات سایپا هستیم. تیبا 2 در صدر این کاهش قیمت قرار دارد و امروز حدود 800 هزار تومان ارزش خود را از دست داده. قیمت روز تیبا 2 در حال حاضر 53 میلیون و 800 هزار تومان است و تنها دو میلیون تومان تا رسیدن به قیمت مصوب کارخانه فاصله دارد. تیبا صندوق‌دار هم امروز با کاهش 500 هزار تومانی در بازار روبرو شده و به 48 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است تا به کلی از مرز 50 میلیون تومانی فاصله بگیرد. در این بین ساینا که در بازار ارزان‌تر از کارخانه فروخته می‌شود، روی 54 میلیون و 700 هزار تومان ایستاده است. باید توجه داشته باشید که کارخانه سایپا قمیت این محصول را حدود یک میلیون و 200 هزار تومان بیشتر یعنی 55 میلیون و 943 هزار تومان در نظر می‌گیرد.
     
    قیمت روز پراید امروز سه شنبه 26 شهریور 98
     
    پراید در بازار امروز رفتاری مشابه دیگر محصولات سایپا دارد و با کاهش قیمت روبرو است. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا 111 امروز حدود 700 هزار تومان ارزان شده و در بازار با قیمت 46 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شود. پرایدسایپا 131 هم با کاهش 600 هزار تومان روبرو شده و به 41 میلیون و 400 هزار تومان رسیده. حالا می‌توان به بازگشت پراید به کانال 30 میلیونی امیدوارتر بود. پرایدوانت هم امروز با وجود طرح‌های فروش سایپا، سر جایش ایستاده و در بازار با قیمت 42 میلیون و 600 هزار تومان فروخته می‌شود. 

    قیمت روز محصولات سایپا امروز سه شنبه 26 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه 26 شهریور 98

    امروز محصولات ایران خودرو اغلب ثابت مانده، اما چند مورد کاهش قیمت در این بین به چشم می‌خورد. برای مثال امروز سمند LX حدود 300 هزار تومان نسبت به دیروز  ارزان شده و به 72 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر سمند EF7 سر جایش ایستاده. طوری که این محصول امروز مثل روز‌های گذشته حدود 10 میلیون بالاتر از قیمت کارخانه و با نرخ 80 میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. 

    پژو 206 تیپ 2 نسبت به دیروز دوباره 200 هزار تومان ارزان شده و به 76 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. همچنین پژو 206 صندوق‌دار افزایش قیمت دیروز خود را اصلاح کرده و امروز با کاهش دوباره  500 هزار تومانی به قیمت 72 میلیون تومان بازگشته است. از طرفی قیمت روز پژو 206 تیپ 5 بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی 92 میلیون و 500 هزار تومان باقی مانده و حدود 13 میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.

    امروز پژو 405 GLX در بازار با کاهش ناچیز 300 هزار تومانی به 70 میلیون و 700 هزار تومان رسیده، اما بقیه مدل‌های پژو 405 تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارند. طوری که پژو 405 GLX دوگانه‌سوز با اختلاف چهار میلیون و 300 هزار تومانی از همتای بنزینی خود ایستاده و 75 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد. همچنین امروز پژو 405 SLX در بازار 80 میلیون تومان است و تقریبا 12 میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.

    رانا بیشترین کاهش قیمت امروز را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز رانا تا یک میلیون و 500 هزار تومان کاهش پیدا کرده و حالا این محصول در بازار 75 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. امروز پژو پارس در بازار مثل روز‌های گذشته تغییر قیمت ندارد و همچنان روی 90 میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که قیمت مصول کارخانه برای این محصول حدود 12 میلیون تومان پایین‌تر و برابر با 78 میلیون تومان است. 

    قیمت روز دنا در بازار همچنان 110 میلیون تومان است. دنا پلاس حدود هشت میلیون گران‌تر و 118 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر دنا پلاس توربو که تولید و فروش آن توسط کارخانه متوقف شده، در بازار با قیمت 167 میلیون تومان معامله می‌شود.
    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه 26 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو