فونیکسریمکسبهتام

وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

۸ هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین

عصر خودرو- اسلامی گفت: مهم ترین اقدامی که برای اربعین صورت گرفته، بحث پیش بینی ناوگان حمل و نقل ۸ هزار دستگاه اتوبوس است.

۸ هزار دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: مهم ترین اقدامی که برای اربعین صورت گرفته، بحث پیش بینی ناوگان حمل و نقل به تعداد 8 هزار دستگاه اتوبوس است.

    او بیان کرد:  بر اساس ستاد محافظتی اربعین اگر مردم در این ایام همکاری کنند و طبق مقررات و تمهیداتی که ستاد مرکزی اربعین اعلام کرده سفر خود را تنظیم کنند امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

    به گفته وزیر راه و شهرسازی برای روزهای اربعین قطار فوق العاده برای شهرهای کرمانشاه، خرمشهر و شلمچه به طور رایگان در اختیار عموم قرار خواهیم گرفت.

    اسلامی تشریح کرد: 558 پرواز در سال گذشته برای اربعین صورت گرفت و امسال  برای 626 پرواز مجوز صادر کرده ایم و تعدادی دیگر نیز به این رقم اضافه خواهد شد. به صورت متفاوت پروازهایی گذاشتیم که در عرض روز چندین بار ( حداقل 4 مرتبه) زائرین را به نجف منتقل کنند.

    او با اشاره رونمایی از لکوموتیو باری و سوزن ریلی ساخت داخل،  گفت: در نمایشگاه ریلی از طرح سوزن ریلی رونمایی شد که این سوزن چند جز دارد. یکی از اجزا ریل است که آن را نیز در ذوب آهن اصفهان بهره برداری کردیم و ریلی که در کارخانه تولید شده بود را به پروژه استان آباد تپ ارسال کردیم.

    این مقام مسئول افزود: هر شخصی که سازنده سوزن است و قابلیت تولید دارد حتما مورد حمایت قرار می‌گیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط