فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند سرقت خودرو در محمود آباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت با ۲۱ فقره سرقت خودرو و اموال داخلی آن توسط ماموران پلیس آگاهی محمودآباد خبر داد.

انهدام باند سرقت خودرو در محمود آباد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار سیدمحمود میرفیضی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت .

    وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، تیمی متشکل از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و تجسس کلانتری مرکزی محمود آباد اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند .

    فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و با هدایت عملیاتی پلیس آگاهی استان متهمان را که با تشکیل باندی 3 نفره در این استان فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

    سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی پاتوق و محل اختفاء متهمان در یکی از محلات شهرستان چالوس، اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که یکی از آنان اهل یکی از شهرستان های استان سمنان بوده است، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

    وی افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت اموال داخلی خودروها و 8 فقره سرقت خودرو در استان های مازندران و سمنان اعتراف کردند .

    فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و خودروهای مسروقه از مخفیگاه متهمان، یادآورشد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط