فونیکسریمکسبهتام

تیک‌آف گروه خودرویی در جاده تالار شیشه‌ای

عصر خودرو- معاملات بازار سرمایه در هفته دوم مهر ماه با نوسان مثبت ادامه داشت و در این میان اکثر نمادهای موجود در بازار از جمله گروه خودرویی با تداوم صف خرید روبرو شدند.

تیک‌آف گروه خودرویی در جاده تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، معاملات بازار سرمایه در هفته دوم مهر ماه با نوسان مثبت روبرو شد و به جز روز یکشنبه و آخرین روز هفته در مابقی روزهای کاری شاهد صف خرید برای اکثر نمادها و به خصوص گروه خودرویی بودیم.

     
    به علاوه بازار همچنان در انتظار ارائه گزارشات شش ماهه شرکت‌ها برای مشخص شدن تغییرات بنیادی است تا تصمیم سهامداران برای تدوام ایجاد صف خرید مصمم‌ترشود.

    بررسی دقیق‌تر 5 نماد از گروه خودرویی به شرح زیر است:

    *سایپا (خساپا)

    سهام گروه سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از 4 هزار و 172 سهم در ابتدای هفته به 17 هزار و 12 سهم رشد کرد و حجم از 88 میلیون و 845 سهم با افزایش به 332 میلیون و 536 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با مثبت 4.5 درصدی روبرو شد که این روند در پایان به رشد 3.43 درصدی رسید.
     
    خودرو

    *ایران خودرو (خودرو)

    سهام گروه ایران خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از 4 هزار و 669 سهم در ابتدای هفته به 5 هزار و 60 سهم افزایش یافت و حجم از 36 میلیون و 772 سهم با رشد به 93 میلیون 425 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند صعودی 2.18 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته به رقم مثبت 4.23 درصدی رسید.
     
    خودرو

    *زامیاد (خزامیا)

    سهام گروه زامیاد در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت 946 سهم در ابتدای هفته به 8 هزار و 407 سهم افزایش یافت و حجم از 20 میلیون و 457 سهم با روند صعودی به 142 میلیون و 464 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 4.99 درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته به رشد 2.39 درصدی رسید.
     
    خودرو

    *پارس خودرو (خپارس)

    سهام گروه پارس خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و تعداد آن از 7 هزار و 958 سهم در ابتدای هفته به 12 هزار و 18 سهم افزایش یافت و حجم آن نیز از 133 میلیون و 608 سهم با رشد به 311 میلیون و 793 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 2.41 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته به رقم صعودی 4.2 درصدی رسید.
     
    خودرو
    *گروه بهمن (خبهمن)

    سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و تعداد آن در ابتدای هفته از یک هزار و 527 سهم در پایان هفته با رشد به رقم 2 هزار و 317 سهم رسید، همچنین حجم از 26 میلیون و 612 با افزایش به 37 میلیون و 216 سهم رسید.

    درصد تغییرات قیمت پایانی در ابتدای هفته با روند مثبت 0.62 درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته به اُفت 1.94 درصدی رسید.
     
    خودرو

    برای دو گروه سهام گروه سایپا دیزل و سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.

    در همین رابطه، همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرگزاری میزان بیان کرد: معاملات بازار سرمایه در دومین هفته مهر ماه با نوسان مثبت همراه بود و در تمامی روزها بجز یکشنبه رشد قابل توجهی را برای اکثر نمادها شاهد بودیم و در این بین روند صعودی رشد سهام گروه خودرویی نیز نسبت به هفته گذشته تداوم دارد.

    وی در ادامه افزود: گروه خودرویی در هفته جاری نیز با صف خرید روبرو شد و اکثر نمادهای این گروه و چند نماد از گروه قطعه سازان رشد سهام را تجربه کردند.


    این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: تحول در ارزش سهام گروه خودرویی در انتظار گزارشات شش ماهه شرکت‌ها است تا روند آتی این گروه و تغییرات به عمل آمده در وضعیت آن‌ها مشخص شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو