فونیکسریمکسبهتام

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین:

هزینه پارکینگ برای هر خودروی زائران روزانه ۲۵ هزار تومان است

عصر خودرو- دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه تسهیل‌سازی سفر اربعین از اولویت‌های مهم این ستاد است، گفت: هزینه پارکینگ برای هر خودروی زائران اربعین روزانه ۲۵ هزار تومان است.

هزینه پارکینگ برای هر خودروی زائران روزانه ۲۵ هزار تومان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، احمد محمدی فر ضمن بیان اینکه رسیدگی به مشکلات زائران پیش و حین سفر در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: هزینه پارکینگ برای هر خودرو روزانه 25 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

    وی بابیان اینکه مرز چذابه برای تردد و خروج اتوبوس‌ها تعیین‌شده است، افزود: نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل زائران اربعین برابر با سال گذشته است و امسال افزایش قیمت در این بخش وجود نداشته است.

    دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه امکانات زیادی برای حضور افراد با خودروهای شخصی در سفر اربعین ایجادشده است، خاطرنشان کرد: زائران اربعین ارز و پول رایج دولت عراق را تهیه کنند و از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز این اقدام را انجام دهند.

    محمدی با تأکید بر اینکه مشمولان خدمت سربازی با دریافت گذرنامه مشکلی برای خروج از مرز ندارند، اضافه کرد: مشمولان سربازی در سفر اربعین نیازی به ارائه برگه تعهد ندارند و به‌راحتی می‌توانند برای حضور در مراسم اربعین از مرز خارج شوند.

    وی با اشاره به اینکه خدمات متنوعی در حوزه راهنمایی و پاسخگویی به زائران ارائه می‌شود، اعلام کرد: مراکزی از طریق کنسولگری‌ها و پایگاه‌های هلال‌احمر ایجادشده و اپلیکیشن‌های راهنمای زائران نیز در دسترس عموم قرارگرفته است.

    دبیر مرکزی ستاد اربعین بابیان اینکه استقرار موکب‌های اسکان و تغذیه از 15 مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند، یادآور شد: با توجه به اشتیاق زائران برای شرکت در مراسم اربعین بخشی از خدمات موکب‌ها زودتر از موعد آغازشده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط