فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای شهر تهران:

۹۳ درصد مردم خواستار حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا هستند

جای فعالیت عمرانی در هفته تهران خالی بود

عصر خودرو- هاشمی گفت: بهتر بود در هفته تهران چند دستگاه اتوبوس و قطار از سوی مدیریت شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شد.

۹۳ درصد مردم خواستار حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور یکصد و هفتادمین جلسه علنی این شورا که امروز (یکشنبه 21 مهرماه) برگزار شد با اشاره به هفته تهران و نیروی انتظامی گفت: هفته تهران و نیروی انتظامی به پایان رسید و جا دارد از تلاش‌هایی که برای گرامی داشت این دو هفته انجام شد تشکر کنم، به ویژه آقایان مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران که تلاش‌های گسترده‌ای برای گرامی داشت هفته تهران انجام دادند.
    رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: جا دارد از سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران نیز بابت تلاش‌هایی که برای گرامی داشت هفته تهران از خود نشان داد تشکر کنم.

    او با تاکید بر این نکته که بخش پر رنگ هفته تهران مباحث و فعالیت‌های فرهنگی بود، گفت: باید توجه داشته باشیم که فعالیت‌های غیر کلیشه‌ای نیزر باید تقویت شود و می‌توانم اعلام کنم که جای فعالیت‌های عمرانی در هفته تهران خالی بود.

    هاشمی ادامه داد: هفته تهران فرصت خوبی بود تا مشکلات شهر مطرح شود و تلاقی هفته تهران با فصل پاییز ما را بر آن داشت تا به خواست مردم که 93 درصد آن‌ها خواهان کاهش ترافیک و آلودگی هوا هستند توجه شود و بهتر بود که در هفته تهران به کمک آقای علیخانی (رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل شورا) چند دستگاه اتوبوس و قطار به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌کردیم که اگر این امر محقق نشد به دلیل کمبود اعتبارات شهری بود و ما در مدیریت شهری باید از فاینانس صندوق توسعه ملی و محل صرفه جویی سوخت که دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته است استفاده کنیم.

    رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خواست دیگر شهروندان از مدیریت شهری گفت: 83 درصد مردم حل آسیب‌های اجتماعی را از مدیریت شهری خواستار هستند و باید در این حوزه نیز اقدام‌های موثری انجام شود.

    او با اشاره به آغاز به کار رسمی شورایاران محله‌های تهران افزود: 5 شنبه در همایشی شورایاران پنجم شهر تهران فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده‌اند و امیدواریم با کمک شورایاران به اهداف مدیریت شهری در دوره پنجم برسیم و من از رابطان شورایاری‌های محله‌ها تهران می‌خواهم که با در صحن شورای شهر تهران گزارشی از عملکرد مدیریت شهری منطقه خود ارائه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو