فونیکسریمکسبهتام

ثبت ۱۰ میلیون تردد خودرو در کرمانشاه

عصر خودرو- براساس اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در ایام اربعین بیش از ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شد.

ثبت ۱۰ میلیون تردد خودرو در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  «فریبرز کرمی»  اظهارداشت: این آمار از 17 مهر ماه تا روز نخست آبان ماه که اوج تردد زائران اربعین حسینی در استان محسوب می شود، به دست آمده است.

    به گفته وی، در این مدت 9 میلیون و 119 هزار دستگاه خودرو سبک و یک میلیون و 500 هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین در جاده های استان کرمانشاه تردد کرده اند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جاده کرمانشاه به بیستون را پرترددترین جاده استان عنوان کرد و گفت: در مدت ذکر شده، 528 هزار تردد در جاده کرمانشاه به بیستون ثبت شده است.

    کرمی محور اسلام آباد به حمیل و خسروی را دیگر محورهای پردد استان کرمانشاه دانست و گفت: بازگشایی مزر خسروی امسال باعث افزایش تردد در جاده های استان کرمانشاه شده بود.
    وی با بیان اینکه ازدحام بازگشت زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه به پایان رسیده است، اظهارداشت: امسال بیش از 300 هزار تردد زائران از مرز خسروی ثبت شد.

    افزایش 30 درصدی ترافیک در کرمانشاه
    رئیس پلیس راه کرمانشاه نیز در گفت وگو با ایرنا از افزایش حجم ترافیک جاده های استان در ایام اربعین سخن به میان آورد و اظهارداشت: در مجموع حجم تردد خودروها در جاده های استان با شروع ایام اربعین 30 درصد نسبت به روزهای عادی و 56 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

    سرهنگ «محمد حیدری» با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: بازگشایی مرز موجب شد که حجم تردد خودروها در جاده های منتهی به قصرشیرین و خسروی نسبت به ایام اربعین سال گذشته 360 درصد افزایش پیدا کند.

    وی با بیان اینکه زائرانی که قصد تردد از مرز مهران را داشتند نیز از استان کرمانشاه عبور کردند، عنوان کرد: امسال حجم ترافیک جاده حمیل که منتهی به ایلام و در نهایت مرز مهران می شود، با افزایشی 45 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو