فونیکسریمکسبهتام

نخستین شورولت برقی در چین

عصر خودرو- شورولت به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از یک خودروی الکتریکی مخصوص بازار چین منتشر کرده است.

نخستین شورولت برقی در چین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، شورولت به عنوان یکی از برندهای مشهور و محبوب آمریکایی به تازگی تصاویر و تبلیغات جدیدی از نخستین خودروی الکتریکی خود را تحت عنوان منلو (MENLO) منتشر کرده که قرار است به صورت انحصاری در بازار چین عرضه شود.

    افزایش روز افزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید انبوه خودروهای بهتر و با توانایی پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگ تصمیم گرفتند که تغییر رویکرد داده و به سمت سوی توسعه خودروهای برقی و الکتریکی بپردازند تا بتوانند سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و نقش خود را در حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا ایفا کنند.

    حالا به تازگی شورولت به عنوان یکی از برندهای محبوب آمریکایی، تصاویر و تبلیغات جدیدی از نخستین خودروی الکتریکی خود را که قرار است به صورت انحصاری روانه بازار چین شود، منتشر کرده است. این خودرو که منلو نام دارد قرار است در تاریخ هشتم نوامبر سال جاری میلادی رونمایی شود.


    با اینکه این خودروساز جزئیات بیشتری از این خودروی جدید را منتشر نکرده اما از ظاهر اسپرت آن سخن گفته و به نظر می رسد که می توان از آن به عنوان یک سدان قدرتمند و قابل اعتماد ساخت شرکت بزرگ جنرال موتورز در زمینه خودروهای الکتریکی و فناوری های هوشمند یاد کرد.


    به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، این خودرو نسبت به خودروی شورولت بولت جذابیت بیشتری داشته و به چراغهای عقب باریکی مجهز شده که با یک قطعه مشکی از هم جدا شده اند.


    انتظار می رود این خودرو از یک باتری 35 کیلو وات ساعتی لیتیوم یونی و پیشرانه الکتریکی با قدرت 148 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور برخوردار خواهد بود که در مجموع می‌تواند حدود 300 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ کامل طی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو