فونیکسریمکسبهتام

معاون پلیس راهور ناجا:

۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند

لزوم رعایت نکات ایمنی

عصر خودرو- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۱۲ درصد کسانی که در تصادفات کشته می‌شوند بچه ها هستند لذا باید نکات ایمنی رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدرسه رعایت شود.

۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عین‌الله جهانی در آیین افتتاح اولین دوره آموزشی مهارتی طرح توانمندسازی مدرسین اردویی کشور که به مدت سه روز از 17 الی 22 آبان ماه در اردوگاه ثامن‌الحجج (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: سومین عامل مرگ‌ومیر در کشور تصادفات و حوادث جاده‌ای است.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه 17 هزار و 183 نفر سال گذشته در تصادفات کشته‌ شده‌اند، افزود: همچنین 365 هزار نفر در تصادفات مجروح شدند. 12 درصد کسانی که در تصادفات کشته می‌شوند بچه‌ها هستند لذا باید نکات ایمنی رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدرسه رعایت شود.

    در ادامه مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: با توجه به حوادث طبیعی در کشور، متأسفانه آموزش‌های خوبی در این زمینه به مردم داده نشده است.

    در همین راستا قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: فعالیت‌های مکملی همانند اردوهای دانش‌آموزی برای تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش نیاز است.

    وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید آنچه را فرا می‌گیرند در اردوها به فعلیت در بیاورند، ابراز کرد: توجه به کار تیمی، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری، احساس مسئولیت، انجام تکالیف و نظم و انضباط باید در اردوها به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

    وی با اشاره به چالش‌های برگزاری اردوهای دانش‌آموزان، ادامه داد: گاهی دیده می‌شود که مربیان پرورشی قوانین را یا بلد نیستند و یا به دلیل تغییرات در نیروهای انسانی آموزش‌ها اجرایی نمی‌شود لذا نیازمند توانمند کردن نیروها در طول سال تحصیلی هستیم.

    وی با بیان اینکه با آموزش‌های لازم به مدرسین می‌توانیم جلوی بسیاری از مشکلات در اردوها را بگیریم، گفت: باید با وحدت رویه و هماهنگی موانع را برطرف کنیم تا کیفیت و کمیت اردوها افزایش پیدا می‌کند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو