فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۸۷۷»

سهمیه بنزین سرویس مدارس به صورت نقدی واریز می‌شود+جزئیات

عصر خودرو- مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: سهمیه ویژه بنزین سرویس مدارس به صورت نقدی به حساب رانندگانی که در سرویس مدارس فعال هستند واریز خواهد شد.

سهمیه بنزین سرویس مدارس به صورت نقدی واریز می‌شود+جزئیات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، نورعلی عباس پور درباره سهمیه بنزین ویژه سرویس مدارس، اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان باعث افزایش هزینه سرویس مدارس نخواهد شد.

    وی افزود: بخش قابل توجهی از دانش‌آموزان از سرویس مدرسه استفاده می‌کنند و به محض دریافت خبر سهمیه‌بندی با مراجع تصمیم گیر جلساتی را در وزارت کشور برگزار کردیم و پیشنهاداتی ارائه شد وبرای اختصاص سهمیه بنزین ویژه سرویس مدارس تصمیماتی گرفته شد.

    مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه ویژه به صورت نقدی به حساب رانندگانی که در سرویس مدارس فعال هستند، براساس مجوزهای صادر شده و طی مراحل قانونی واریز خواهد شد، گفت: برای اجرای این کار لازم است تمام رانندگان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت‌نام کنند و پیمانکاران آنها را معرفی کرده باشند.

    عباسپور ادامه داد: با اختصاص 120 لیتر سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس موافقت شده است یعنی 120 لیتر 1500 تومانی به این افراد تعلق می‌گیرد که میزان آن محاسبه و به حساب آنها واریز خواهد شد.

    وی عنوان کرد: قرار شد با همکاری وزارت کشور و وزارت راه به مدت دو ماه پیمایشی انجام شود و اگر نیاز به افزایش سهمیه بنزین سرویس مدارس بود این کار صورت پذیرد.

    مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پایان تأکید کرد: اطلاع‌رسانی به رانندگان سرویس مدارس را آغاز کردیم و هم اکنون اطلاعات 70 هزار نفر را داریم که به محض تکمیل اطلاعات و ثبت نام تمام رانندگان بلافاصله اقدامات لازم انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط