فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

نصب فیلتر دوده بر روی ۸۰۰ اتوبوس بی.آر.تی در صورت تامین اعتبار

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نصب فیلتر دوده بر روی ۸۰۰ اتوبوس بی.آر. تی تا پایان سال در صورت تامین اعتبار خبر داد.

نصب فیلتر دوده بر روی ۸۰۰ اتوبوس بی.آر.تی در صورت تامین اعتبار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی صبح امروز در مراسم نصب 50 فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌ دوکابین با بیان این‌که در صورت تامین اعتبار می‌توانیم بر روی 800 اتوبوس بی آر تی موجود در شهر تهران فیلتر جذب دوده نصب کنیم، گفت: هر روز می‌توان سه فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌ها نصب کرد و اگر این امکان فراهم شود می‌توانیم تا پایان سال بر روی همه اتوبوس‌های بی ار تی فیلتر نصب کنیم.

    وی با بیان اینکه شرکت تولیدکننده بخشی از اتوبوس‌های دوکابین، وظیفه نصب این فیلترها را برعهده دارد، اظهارکرد: در این مرحله 50 فیلتر دوده براساس تکنولوژی جدید که عمر نامحدودی نیز دارند بر روی اتوبوس‌های دوکابین ساخت شرکت اسناخودرو نصب خواهد شد و تلاش می‌کنیم بر روی بقیه اتوبوس‌ها نیز این فیلترها نصب شود.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: این فیلترهای نصب شده جدید می‌توانند میزان گازهای خروجی آلاینده از اگزوز اتوبوس‌ها را تا حد زیادی کاهش دهند.

    کاهش 80 درصدی آلایندگی خروجی از اگزوز اتوبوس‌های بی‌. آر. تی

    به گزارش ایسنا، مهدی مرسلی مدیرعامل شرکت اسناخودرو نیز در مراسم نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌های دوکابین اعلام کرد که با نصب فیلترهای نسل جدید جاذب دوده بر روی اتوبوس‌های بی‌. آر. تی حدود 80 درصد آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز اتوبوس‌های بی آر تی کاهش می‌یابد.

    وی با تشریح ویژگی فیلترهای دوده با بیان این‌که شرکت اسناخودرو تولید کننده بخشی از اتوبوس‌های دوکابینی است که در خطوط بی‌. آر. تی بهره‌برداری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اشرافی که شرکت سازنده بر روی اتوبوس‌های خود دارد از ما خواسته شد که نسبت به نصب فیلترهای جاذب دوده براساس کارکرد نوع موتور اقدام کنیم که این مهم امروز اتفاق افتاد.

    مرسلی با بیان این‌که با نصب فیلترهای جاذب دوده، آلایندگی گازهای خروجی اگزوز به شدت کاهش می‌یابد، گفت: در این شرایط حدود 80 درصد گازهای خروجی کاهش می‌یابد.

    مدیرعامل شرکت اسناخودرو با بیان این‌که این فیلترهای دوده کاملا منطبق بر اتوبوس‌های دوکابین است، ادامه داد: این فیلترهای هوشمند متناسب با گازهای خروجی از اگزوز اتوبوس‌های دوکابین نصب شده است.

    مرسلی با بیان این‌که برای اولین‌بار خودروساز متناسب با نوع خودرو نسبت به خرید فیلتر اقدام کرده و آن را گارانتی می‌کند، گفت: پیش از این عمر فیلتر دوده اگر خوب مراقبت می‌شد حدود پنج سال بود، اما الان سیستم های نگهدارنده آنلاین است و می‌توانیم فعالیت‌ این فیلترها را رصد کنیم.

    مدیرعامل شرکت اسناخودرو با بیان این‌که این نوع فیلترها از نوع پسیو هستند، اظهار کرد: فعالیت این فیلترها به گونه‌ای است که اگر این اتوبوس تا حدی روغن‌سوزی داشته باشد نیز می‌تواند جلوی انتشار آلایندگی در هوا را بگیرد.

    وی با بیان این‌که در حال مذاکره با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، گفت: به عنوان یک شرکت خودروساز در حال مذاکره هستیم تا بتوانند نسبت به تولید این فیلترها به ما کمک کنند، اما هنوز زمان دقیقی را به ما اعلام نکرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو