فونیکسریمکسبهتام

تولید روزانه ۲هزار دستگاه خودروی بدون کسری در ایران‌خودرو تضمین شد

عصر خودرو- به منظور تحقق هدف تامین و تولید روزانه ۲ هزار دستگاه خودروی بدون کسری،‌ میثاق نامه‌ای میان مدیرعامل ایران خودرو و پیشکسوتان زنجیره ساخت و تامین امضاء شد.

تولید روزانه ۲هزار دستگاه خودروی بدون کسری در ایران‌خودرو تضمین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، این میثاق‌نامه به امضاء 70 نفر از تامین کننده و قطعه سازان اصلی خطوط تولید ایران خودرو رسید که این تعداد، تامین حدود60 تا 70درصد قطعات مورد نیاز ایران خودرو را برعهده دارند.
    در این میثاق نامه آمده است: ما تلاش‌گران و پیشکسوتان تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با یکدیگر پیمان می‌بندیم که با عزم و اراده راسخ، ‌توان مدیریتی و کارشناسی خود را به خدمت گرفته و در جهت تامین و تولید روزانه حداقل 2 هزار دستگاه خودرو از 9 آذرماه همت گماریم.
    فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به عزم این خودروساز برای افزایش شمارگان تولید خودروی کامل و بدون کسری گفت: ‌با همدلی سازندگان و تامین و تدارک به موقع تولید این شرکت از دی ماه به تولید روزانه 2 هزاردستگاه و از بهمن ماه به روزانه 2400 دستگاه خواهد رسید.
    وی تاکید کرد: ‌با تحقق افزایش شمارگان تولید روزانه خودروی کامل و بدون کسری و افزایش عرضه به بازار، قیمت های بازار نیز براساس نظام عرضه و تقاضا به شرایط متعادلی خواهد رسید.
    وی جلوگیری از توقف خطوط تولید و حفظ و ارتقای کیفیت قطعات و محصولات را سرفصل برنامه های ایران خودرو عنوان کرد و افزود:‌ خطوط تولید با همدلی شما بسیجیان عرصه صنعت و تامین به موقع، متوقف نخواهد شد و به عهدی که با هم بسته ایم پایبند خواهیم بود.
    مقیمی با بیان این‌که ارتقای سطح کیفی قطعات از مهم‌ترین شروط توسعه همکاری با سازندگان است، خاطرنشان کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق اجازه ورود قطعات بی کیفیت به خطوط تولید را نخواهیم داد و در این زمینه با هیچ سازنده‌ای مماشات نخواهیم کرد.
    مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: برنامه این خودروساز‌ توسعه محصولات با نشان ایرانی با استفاده از توان قطعه سازان و جوانان نخبه است و محصول جدید برپایه پلتفرم 301 با آرم و نشان ایران خودرو به بازار معرفی خواهد شد.
    وی با تاکید بر حضور فعال‌تر ایران خودرو در بازار لوازم یدکی قطعات خودرو اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری خوب قطعه سازان به دنبال کسب سهم بیشتری در بازار قطعات لوازم یدکی هستیم.
    مقیمی یادآورشد: با همت بلند سازندگان، خودروهای  ناقص کف پارکینگ هم اکنون به کمتر از 24 هزار دستگاه رسیده و این تعداد طبق برنامه تا 15 آذر به کم‌تر 15 هزار دستگاه و در دی ماه سال جاری به صفر خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو