فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۳۷۳»

طرح ترافیک جدید هیچ گره ای از آلودگی هوای تهران باز نکرد

عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح ترافیک جدید نه تنها گره ای از آلودگی هوای شهر تهران باز نکرد بلکه درآمدهای شهرداری تهران را هم کاهش داد.

طرح ترافیک جدید هیچ گره ای از آلودگی هوای تهران باز نکرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس  الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطقی پیش از دستور در صد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: این روزها تهران و تهرانی ها از آلودگی هوا رنج میبرند.

    وی ادامه داد: باید ارزیابی شود که چرا پلیس راهور که همکار اصلی شهرداری تهران بود امروز در همکاری با شورای شهر و مدیریت شهری مردد شده است.

    فخاری گفت: به نظر می رسد دو سال آزمون و خطای طرحهای اشتباه در رابطه با آلودگی هوا باعث شده است که امروز آن همکاری لازم امروز صورت نگیرد.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: طرح ترافیک جدید نه تنها گره از آلودگی هوا باز نکرد بلکه درآمدهای شهرداری تهران را هم کاهش داد آنهم درآمدی که قرار بود صرف امور نوسازی حمل و نقل عمومی تهران شد.

    وی ادامه داد: تعطیلی مدارس باعث کاهش 25 درصدی آلودگی هوا می شود اما آیا این تنها کاری است که می توان انجام. اد.

    فخاری گفت: در اداره شهر اینکه نتوانیم با سایر دستگاه ها همکاری کنیم یکی از بزرگترین مشکلات مدیریت شهری خواهد بود.

    عضو شورای شهر تهران ادامه داد: منابع آلاینده هوای تهران گوناگون است و دستگاه های متولی هم زیاد است اما قرار نیست هر بار که درباره این موضوع حرف می‌زنیم از ابتدا به سراغ ساخت چرخ برویم.

    وی گفت: از دوچرخه سواری شهروندان در تابستان خوشحال بودیم و فکر میکردیم قرار است در زمستان هم جان سالم به در ببریم در حالی که هیچ کدام از زیرساختهای لازم را فراهم نکرده ایم.

    عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: امروز در هند و مکزیک آلودگی هوا بیداد می کند اما آنها با گسترش خودروهای هیبریدی تلاش می کنند تا آلودگی هوای دهلی را کاهش بدهند

    وی ادامه داد: درست است که طرح LEZ طرح بدی نیست و تا حدودی هم خوب است اما آیا ما این طرح را به طور کامل و به صورت استاندارد اجرا کرده ایم یا ناقص و بدون استاندارد؟

    فخاری افزود: به شهرداری تهران تذکر می دهم که جایگاه قانونی ندارد که بخواهد در همایش و جشنواره های خود به اعضای شورای شهر تهران جایزه بدهد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو