فونیکسریمکسبهتام

۲۰ هزار نیسان لیف در ژاپن به فروش رفت!

عصر خودرو- خودروی برقی نیسان لیف در سال ۲۰۱۹ میلادی به رکورد فروش ۲۰ هزار دستگاه در بازار ژاپن دست یافت.

۲۰ هزار نیسان لیف در ژاپن به فروش رفت!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، نیسان لیف بدون شک یکی از محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در جهان به شمار می‌رود که از زمان عرضه سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

    از دیگر رقبای قدرتمند نیسان لیف در بازار خودروهای برقی آمریکا، می‌توان به تسلا مدل 3، هیوندای کونا الکتریک (Hyundai Kona electric) و کیا نیرو (Kia Niro) اشاره کرد که از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان آمریکایی برخوردار شده‌اند.

    بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs، خودروی الکتریکی نیسان لیف موفق شده است در سال 2019 میلادی و در بازار ژاپن 19 هزار و  789 دستگاه به فروش برساند و به رکورد جدیدی دست پیدا کند. با اینکه هنوز از رکورد قبلی فروش این مدل خودروی محبوب در سال 2018 میلادی 23 درصد کمتر گزارش و اعلام شده است اما هنوز می توان گفت که یکی پرفروش ترین و موفق ترین مدل خودروی الکتریکی در ژاپن و بسیاری دیگر از بازارهای جهانی بوده است.

    ماه گذشته، دسامبر 2019، میزان فروش نیسان لیف یک هزار و 157 دستگاه بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 154 درصد افزایش پیدا کرده است.

    بعد از 9 سال، نیسان لیف موفق به ثبت فروش 134 هزار و 930 دستگاه خودرو در بازار ژاپن شده و به نظر می رسد که به خوبی توانسته نظر و رضایت مشتریان این کشور و بسیاری دیگر از کشورهای جهان را به دنبال حفاظت از محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و گرمایش زمین هستند، به سمت و سوی خود جلب کند.

    هرچند که کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو بر این باورند که نیسان لیف می توانست عملکرد و میزان فروش بسیار بالاتر و چشمگیرتری را به نام خود به ثبت برساند و روند رو به رشد سریعتری را تجربه کند.

    با نگاه مختصری به نمودار دوم، می توان دریافت که بعد از سال 2018 به عنوان نخستین رکورد نیسان لیف، سال 2019 نیز رکورد دیگری برای این خودروی پاک و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. 

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو