فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۱۶۰»

ثبت نام یک هزار و ۲۰۰ وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت در گیلان

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به اینکه از اول بهمن ماه امسال سهمیه سوخت وانت بارهای بین شهری براساس پیمایش خواهد بود، گفت: تا کنون؛ یک هزار و ۲۰۰ وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت در استان ثبت نام کرده اند.

ثبت نام یک هزار و ۲۰۰ وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت در گیلان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، فریبرز مرادی  اظهار کرد: باتوجه به اینکه مقرر شده است تخصیص سهمیه سوخت به وانت بارها براساس پیمایش ثبت شده در اسناد حمل صورت پذیرد؛  از این رو ، همه رانندگان و مالکان وانت بار برای فعالیت در جاده‌های برون شهری باید اسناد حمل وانت بار (کارت هوشمند راننده، کارت هوشمند وانت بار، بارنامه و ....) به همراه داشته باشند.

    وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها در جاده‌های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌های کشور، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار فعال در حمل و نقل برون شهری را با تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار داده است.

    وی اضافه کرد: رانندگان وانت بارها می توانند برای ثبت نام دریافت سهمیه سوخت به دفاتر انجمن صنفی در شهرستان ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مراجعه و یا از طریق سایت سازمان راهداری www.smartcard.rmto.ir   ثبت نام کنند.

    مرادی  با بیان اینکه در این مرحله داشتن  کارت سلامت ، عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد  اختیاریست ،بیان کرد: حداقل سن 23 سال ، داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی و نهضت سواد آموزی  از جمله مدارک لازم در این مرحله است.

    وی به رانندگان و مالکان وانت بارهای بین شهری توصیه کرد  هر چه سریعتر به مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا در ماه های آینده از بابت فعالیت حمل و نقلی و اختصاص سوخت ناوگان خود دچار مشکل نشوند.

    گیلان دارای  پنج هزار و 608  خودروی حمل و نقل باری و هشت هزار و 336 راننده  در این بخش اعم از  خودرو های کامیونت، تریلر و وانت می باشد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط