فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم رتبه بندی پارکینگ های عمومی به دلیل کیفیت سرویس دهی متفاوت

عصر خودرو- علیخانی گفت: تعرفه پارکینگ‌های عمومی از سال آینده بر اساس رتبه‌بندی آن‌ها محاسبه می‌شود.

لزوم رتبه بندی پارکینگ های عمومی به دلیل کیفیت سرویس دهی متفاوت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در تشریح تعرفه پارکینگ‌های عمومی پایتخت در سال آینده گفت:  مدیریت شهری با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسید که پارکینگ‌های عمومی پایتخت باید رتبه‌بندی شوند.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: ما در شهر تهران نباید تمام پارکینگ‌های عمومی را با یک تعرفه در اختیار شهروندان قرار داد ، زیرا بین پارکینگ روبازی که در یک محیط خاکی و بدون هیچ‌گونه امکاناتی خدمت رسانی می‌کند و پارکینگی که مسقف است و از لحاظ ایمنی رتبه بالایی دارد تفاوت های بسیاری است.

    علیخانی ادامه داد: بر همین اساس ما در تعرفه پارکینگ‌های عمومی برای سال آینده پارکینگ‌های پایتخت را به سه رده تقسیم‌بندی کردیم که بر اساس نوع خدمت تعرفه دریافتی آن‌ها در بازه زمانی متفاوت متغیر است.

    لزوم رتبه بندی پارکینگ های عمومی به دلیل کیفیت سرویس دهی متفاوت

    او تصریح کرد: با تصویب کلیات تعرفه پارکینگ‌های عمومی در پایتخت از سال آینده تعرفه پارکینگ‌های شهرداری تهران بر اساس رتبه‌بندی آن‌ها لحاظ می‌شود.

    رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: ما در گذشته شاهد بودیم که بسیاری از پارکینگ های عمومی به انبار و محل دپو اجناس تغییر کاربری داده شدند و رتبه بندی پارکینگ های عمومی شهرداری تهران گامی در مسیر خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط