فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی 22 بهمن، گفت: باتوجه به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن محدودیت‌ها و ممنوعیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی اعمال شده است و بر این اساس محدودیت‌های درنظر گرفته شده برای راهپیمایی 22 بهمن ابتدا از ساعت 10 شب روز دو شنبه ، 21 بهمن ماه آغاز خواهد شد و ترمینال غرب مسدود شده و در اختیار مسئولان برگزاری مراسم خواهد بود.


    رییس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: در همین راستا نیز تمامی اتوبوس های ورودی و خروجی پایان غرب به پایانه جنوب منتقل می‌شوند که این محدودیت تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

    وی ادامه داد:‌ همچنین از ساعت 10 شب قبل از مراسم هم رینگ داخلی میدان آزادی مسدود خواهد شد و اجازه تردد وسایل نقلیه را نخواهیم داد چرا که این مکان در اختیار ستاد برگزاری قرار می‌گیرد تا شرایط لازم را فراهم کنند و اگر لازم است جایگاهی نصب شود اقدامات لازم انجام شود.


    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت 12 شب قبل از 22 بهمن ماه هم محدودیت توقف خودروها را در خیابانهای انقلاب و آزادی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی را خواهیم داشت.

    مهماندار در ادامه محدودیت‌های توقف خودروها گفت: محدودیت توقف خودرو از 12 شب شامل بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، هم چنین در بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص از پل صنایع هوایی تا میدان آزادی خواهد بود و  از ساعت 12 شب به بعد اگر خودرویی در این محل ها پارک کرده باشد ماموران سعی می کنند با مالک تماس بگیرند و راهنمایی کنند تا خودرو را از محل خارج کنند، در غیر این صورت هم همکاران اجباراً خودرو را به پارکینگ منتقل می‌کنند.


    به گفته رئیس پلیس راهور پایتخت از ساعت 7 صبح محدودیت تردد در خیابان‌های خیابان آزادی از میدان امام حسین تا میدان آزادی اجرا می شود و  محدودیت ترافیکی نیز از ساعت 7 صبح برای بزرگراه آیت الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، بزرگراه محمد علی جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی و در جاده مخصوص از آزادگان تا میدان آزادی این محدودیت ها را اعمال می‌شود.


    وی با اشاره به هماهنگی که پلیس راهور با همه سازمان های دست اندرکار در حوزه ترافیک داشته‌اند، گفت: نقاطی که لازم است اتوبوس های شرکت واحد مستقر شوند و خدمات لازم را مخصوصاً در پایان مراسم ارائه دهند، مشخص شده است، که این نقاط با بنر و تابلو در طول مسیر مشخص می‌شوند.


    رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به افرادی که پرواز دارند و باید در ساعت راهپیمایی به فرودگاه مهرآباد بروند، گفت: از طرف دیگر برای کسانی که بلیط هواپیما دارند و لازم است به فرودگاه مهرآباد دسترسی داشته باشند پیش بینی‌های لازم را کردیم و می توانند از طریق بزرگراه شهید همت و شهید حکیم دسترسی به بزرگراه شهید ستاری داشته باشند. در انتها به بیرون حرکت می‌کنند و وارد جاده مخصوص شده و بعد وارد خیابان فرودگاه و دسترسی به ترمینالهای فرودگاه مهرآباد را دارند.


    مهماندار ادامه داد: برای خروج از فرودگاه هم خیابان معراج در دسترس خواهد بود که می توانند از آن طریق به میدان آزادی و بعد آیت الله سعیدی و بعد جاده قدیم تهران-کرج دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو