فونیکسریمکسبهتام

بارش برف ۲ محور ارتباطی استان سمنان به شمال کشور را مسدود کرد

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: محور شهمیرزاد به فولاد محله و کیاسر و محور شاهرود به آزادشهر محدوده گردنه خوش ییلاق به علت بارش برف و کولاک بسته است.

بارش برف ۲ محور ارتباطی استان سمنان به شمال کشور را مسدود کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ تقی کبیری   با بیان اینکه راه‌های نقاط کوهستانی و دیگر نقاط استان با وجود بارش برف و کولاک مسدود نیست، گفت: رانندگان با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی در محورهای استان سمنان تردد کنند.

    رییس پلیس راه استان سمنان خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری، در هنگام سفر سوخت کافی، مقداری غذا ، وسایل و لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

    کبیری تصریح کرد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در سوانح رانندگی در جاده‌های سمنان است و هموطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدارهای راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

    رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: مردم از سفر غیرضروری به مناطق و جاده‌های کوهستانی استان، با توجه به بارش برف و کولاک، خودداری کنند.

    استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط