فونیکسریمکسبهتام

رندر جدید نسل بعدی اتومبیل AMG GT

عصر خودرو- یک تیم طراحی سعی کردند با انتشار رندری جدید اهداف آینده طراح معروف شرکت مرسدس بنز را به نمایش بگذارند.

رندر جدید نسل بعدی اتومبیل AMG GT
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، خودروی مرسدس AMG GT مدت‌ها پیش در سال 2014 معرفی شد و به دومین انومبیل اسپرتی تبدیل شد که توسط شرکت بنز قدرتمندانه، پس از SLS AMG پرورش داده شد. طراحی این خودرو با موتور میان رده توسط مارک فدرستون انجام شد، این شخص مسئول ایده پردازی برای SLS AMG نیز بود. گفتنی است که مارک فدرستون اتومبیل‌های A Class W176 و CLA Class را نیز تحت تاثیر افکار خود زیباسازی کرده بود. مدتی بود که منابع خبری کنجکاوی خود را درباره طراحی‌ها و اقدامات آینده این شخص اعلام کرده بودند. حالا پس از گذشت زمان زیادی یک رندر از خودروی AMG با موتور میان رده منتشر شده که به علاقه‌مندان ایده جدیدی درباره آینده طراحی توسط فدرستون می‌دهد.

    طراحی رندر منتشر شده

    مراحل طراحی این خودرو توسط یک تیم صورت گرفته که تلاش داشتند فرزندی از خودروی AMG GT معروف را برای رقابت با خودروی Cayman شرکت پورشه به نمایش بگذارند. در واقع منابع خبری مطمئن هستند که این رندر از طراحی اتومبیل دو در موجود در اشتوتگارت به عنوان طرح پایه استفاده کرده‌اند، چرا که این امر در شباهت بسیار طراحی بدنه رندر دیده می‌شود. در قسمت رو به رویی خودرو اما، این رندر شباهت قابل توجه‌ای به AMG GT دارد با این وجود تیم طراحی موفق شده‌اند که از الگوی زیباسازی جدید شرکت مرسدس بنز نیز در این تشابه استفاده کنند. بهترین روش این تیم برای بروز بودن در طراحی استفاده از چراغ‌های جلویی با زبان طراحی جدید شرکت بنز بوده است.

    رندر جدید از نسل بعدی AMG GT

    پس از انتشار این رندر بسیاری از تحلیلگران دنیای خودرو تلاش کردند مشخصات فنی برای خودروی ساخته نشده بدهند. به عقیده این اشخاص موتور مناسب برای AMG GT جدید V8 دو قلوی 4.0 لیتری است که قدرتی مطابق با 450 اسب بخار دارد. این قدرت موتور یک نکته بسیار مثبت برای رقابت با اتومبیل پورشه کیمن است. گفته می‌شود که کیمن تنها از 400 اسب بخار با گیربکس شش سرعته دستی بهره می‌برد. گفتنی است که این شرکت آلمانی تا به امروز هیچ خبری مبنی بر تایید ساخت این طرح مفهومی منتشر نکرده است و انتظار می‌رود این خودرو هیچ وقت ساخته نشود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو