فونیکسریمکسبهتام

علت تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین - زنجان اعلام شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: کارشناسان پلیس راه توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده یک دستگاه کامیون را علت وقوع تصادف زنجیره‌ای روز گذشته در آزادراه قزوین - زنجان اعلام کردند.

علت تصادف زنجیره‌ای آزادراه قزوین - زنجان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه با اعلام جزییات این حادثه، افزود: در نخستین ساعات بامداد روز گذشته /چهارشنبه/ یک دستگاه کامیون در لاین جنوبی آزادراه قزوین - زنجان، حوالی دولت‌آباد پس از برخورد و شکستن نیوجرسی، به لاین شمالی آزادراه تجاوز و در نهایت نیز با 2 دستگاه سواری ماکسیما و پژو 405 برخورد می‌کند.

    وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه رانندگان هر دو وسیله نقلیه سواری به همراه یکی از سرنشینان خودرو ماکسیما جان خود را از دست دادند.

    این مقام ارشد انتظامی استان قزوین، یکی از مهمترین علت‌های اصلی وقوع حوادث رانندگی در استان را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان دانست و افزود: در این زمینه توصیه می‌کنیم رانندگان به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر بدهند.

    روز گذشته همزمان با وقوع برف و کولاک، حدود 40 دستگاه وسیله نقلیه در لاین شمالی آزادراه قزوین - زنجان با هم برخورد که در نتیجه این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده و برای حدود هفت ساعت نیز این مسیر برای تردد خودروها مسدود شد.

    سارق خودروهای پیکان در دام پلیس قزوین

    سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی قزوین اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری 21  محمودآباد هنگام گشت به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو سابقه سرقت از حوزه استان تهران را دارد.

    وی با بیان اینکه واحد گشت انتظامی بلافاصله با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، خودرو مورد نظر را  در یک عملیات ضربتی متوقف و راننده آن را دستگیر کرد، افزود: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی در بازجویی فنی ماموران به چهار فقره سرقت خودروی پیکان اعتراف کرد.

    دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در قزوین

    سرهنگ آرش مرادی، رییس پلیس آگاهی استان قزوین در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو، کارگروه ویژه‌ای در پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

    وی به انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس توسط این کارگروه ویژه که به شناسایی هویت و محل اختفای سارقان در قزوین منجر شد اشاره و تصریح کرد:  پس از انجام اقدامات مراقبتی نامحسوس عوامل پلیس آگاهی طی یک عملیات غافلگیرانه سه سارق را دستگیر کردند.

    به گفته وی، سارقان در بازجویی فنی ماموران به چهار فقره سرقت خودرو اعتراف و با راهنمایی سارقان سه دستگاه خودرو کشف و با شناسایی مالباختگان، رد مال شد.

    سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کردع و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس نیز در راستای ارتقا احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو