فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران خبر داد:

کاهش۴۰ درصدی مسافران تاکسی

توزیع مواد ضدعفونی کننده به تاکسیرانان

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از کاهش ۳۵ تا ۴۰درصدی تقاضای سفر با تاکسی در پی شیوع کرونا ویروس خبرداد.

کاهش۴۰ درصدی مسافران تاکسی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در مورد لزوم توزیع ماسک، دستکش  و مواد ضدعفونی کننده به رانندگان تاکسی در پی کنترل شیوع کرونا گفت: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده، از روز گذشته مواد ضدعفونی کننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه این محلول‌های ضدعفونی کننده در پایانه ها و خطوط توزیع می شوند گفت: البته این محلول‌های ضدعفونی کننده غلیظ هستند که با راهنمایی  تیم های اداره کل سلامت شهرداری و  وزارت بهداشت، رانندگان تاکسی آموزش استفاده از این محلول‌ها و شیوه صحیح ضدعفونی کردن تاکسی را آموزش می بینند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد تحویل ماسک به رانندگان تاکسی با بیان اینکه متخصصان امر بارها توصیه کردند که صرفا افراد بیمار و افرادی که با بیماران در ارتباط هستند از ماسک استفاده کنند اما در تلاش هستیم که برای رانندگان ناوگان 80هزارتایی تاکسیرانی با  توجه به جنس فعالیت شان ماسک تهیه کنیم، ادامه داد: البته به تازگی یک محموله ماسک  تحویل گرفتیم اما تعداد ماسکهای موجود کم است و به همین دلیل باید با الوویت بندی رانندگان این ماسکها را توزیع کنیم.

    وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان در حال  تدوین شیوه نامه‌ای هستند، گفت: البته بانک اطلاعاتی از وضعیت سلامتی رانندگان تاکسی از سال گذشته تهیه کردیم که با توجه به این اطلاعات به رانندگان ماسک تحویل داده می شود بگونه‌ای که قطعا رانندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند و از روز شنبه این ماسکها توزیع خواهد شد.

    قنادان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهر و تاثیر آن بروی کسب و کار رانندگان تاکسی گفت: تحلیل داده پایانه‌های هوشمند تهران نشان می‌دهد تقاضای خطوط  تاکسیرانی نسبت به هفته‌های قبل 35 تا 40 درصد کاهش داشته که به معنای کاهش 35 تا 40درصدی درآمد رانندگان است.

    ‏وی با بیان اینکه در این روزها به فکر معیشت رانندگان تاکسی نیز باشیم چراکه کاهش سفر و مسافر به معنای کاهش درآمد رانندگان تاکسی آنهم در روزهای پایانی سال است گفت: شهروندان دقت داشته باشند  این  طبقه ضعیف از جامعه که این روزها باید بیشترین درآمد سالانه  را داشته باشند با سختی کسب درآمد می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو