فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان:

سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت استان سمنان توسط اوپراتور اجباری شد

عصر خودرو- رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بر اجباری شدن سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت استان توسط اوپراتور خبر داد و گفت:مردم برای سوخت‌گیری از خودروی خود خارج نشوند.

سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت استان سمنان توسط اوپراتور اجباری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، قاسم شریفی  ضمن اشاره به مقررات وضع شده در حوزه مقابله با کرونا برای جایگاه‌های سوخت و سی ان جی در سطح استان سمنان، بیان کرد: عدم وجود مایع ضدعفونی کننده و دستکش یک بار مصرف در جایگاه‌های سوخت یکی از مسائلی است که ستاد مبارزه با کرونا به شدت با آن برخورد خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه شامگاه گذشته یک مورد تذکر برای عدم استفاده از مایع ضدعفونی‌کننده در یک پایگاه سوخت در سمنان داده شد، افزود: به دلیل حفظ سلامت مردم به طور جدی اجرای مقررات را دنبال می‌کنیم.

    ضرورت همکاری با مصوبات

    رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه دیگر الزام جایگاه‌های سوخت، ارائه سوخت مورد نظر مردم توسط اوپراتور است، گفت: مردم برای سوخت‌گیری از خودروی خود خارج نشوند و لذا مسئولان جایگاه ملزم هستندتا به مردم دستکش ارائه کنند.

    شریفی این مقررات را جزو مصوبات شورای تأمین استان سمنان دانست و تصریح کرد: در صورت تکرار تخلف، جایگاه‌ها با هماهنگی مراجع مرتبط پلمپ خواهند شد.

    وی افزود: ضدعفونی کردن نازل‌ها پس از هر سوخت‌گیری از دیگر اقداماتی است که جایگاه‌های سوخت باید در سطح استان به آن پایبند باشند و این مقررات نه برای سخت‌گیری بلکه برای حفظ سلامت خود کارگران جایگاه‌ها و مردم صورت می‌گیرد در نتیجه انتظار است تا همکاری خوبی برای اجرای این مصوبات شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط