فونیکسریمکسبهتام

نمایش نسل جدید خودروهای رنو ساخت ایران(۳)

رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد

عصرخودرو : مدیر عامل گروه خودروسازی رنو پارس گفت که شرکت رنو در ایران هست و همچنان به فعالیت خود در این کشور ادامه می دهد.

رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵:۵۸
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، 'پیمان کارگر' روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از هشت خودروی جدید این شرکت، در مورد احتمال خروج شرکت رنو از ایران گفت: شاید برخی از مدیران این شرکت تمایلی به حضور در ایران نداشته باشند، اما مدیر عامل این شرکت به صراحت اعلام کرده که رنو در ایران می ماند و همچنان به فعالیت خود در این کشور ادامه می دهد.

    وی اظهار داشت: رنو یک شرکت بین المللی است و در عین این که به قوانین بین المللی احترام می گذارد، اما همچنان اجرای برنامه های خود را در ایران دنبال می کند.


    کارگر تصریح کرد: ممکن است در برخی از زمان ها سرعت تولید مقداری کند شود، اما شکی در ادامه تولید انواع خودرو در ایران وجود ندارد.


    وی در خصوص برنامه های این شرکت برای حضور گسترده تر در بازار ایران و تصاحب جایگاه پژو، اظهار داشت: در حال حاضر پژو به ایران جنس صادر نمی کند و ما نیز باید از این فرصت استفاده کرده و سریعتر محصولات جدید خود را وارد بازار کنیم.


    ** هشت خودروی جدید در بازار ایران


    مدیر عامل گروه خودروسازی رنو پارس گفت: وانتتندر 90 تا پایان سال جاری وارد بازار ایران می شود و باقی تولیدات جدید این شرکت نیز به مرور عرضه خواهد شد.


    وی از خودروهای ساندرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و دنده ای، دو مدل فیس لیفت تندر 90، داستر، وانت لوگان و لوگان ام سی وی، بعنوان سایر خودروهای جدید این شرکت برای عرضه در بازار ایران نام برد.


    کارگر با اشاره به این که، این هشت مدل به تعداد 300 هزار دستگاه به تولید سالانه این شرکت اضافه خواهد کرد، یادآور شد: میزان تولید سالانه تندر 90 و مگان 180 هزار دستگاه، ساندرو 100 هزار، وانت تندر 30 هزار و داستر 40 تا 50 هزار دستگاه خواهد بود که با افزوده شدن سایر محصولات، این رقم بالغ بر 400 هزار دستگاه در سال خواهد شد.


    وی با بیان این که، این هشت مدل بر روی پلت فرم تندر 90 قابل اجرا است، در خصوص قیمت نهایی این محصولات گفت: قیمت این خودروها هنوز نهایی نشده است.


    وی تصریح کرد: قرارداد تندر 90 و ساندرو کاملا قطعی شده و بقیه نیز در حال قطعی شدن است.


    ** افت کیفیت نداشته ایم


    مدیر عامل گروه خودروسازی رنو پارس با رد کاهش کیفیت خودروهای تولیدی این شرکت تصریح کرد: کنترل کیفیت مانند سابق انجام می شود و هر جا احساس کنیم که افت تولید داشته ایم، خط تولید را متوقف می کنیم تا به آن رسیدگی کنیم.


    وی با بیان این که، این شرکت محصولات درجه دوم را تولید نمی کند، تصریح کرد: این که چه مدل خودروهایی وارد بازار مصرف شود به استراتژی هر کشور، تقاضای بازار، قیمت و کیفیت بستگی دارد.


    کارگر با تائید کمبود قطعات تندر 90 و مگان در بازار، متذکر شد: باید در نظر داشت که این وضعیت رو به بهبود است و امیدواریم بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر و به طور کامل، برطرف کنیم.


    وی در خصوص واردات خودروهای رنو به ایران گفت: در این مورد پنج مدل برای سال اول در نظر گرفته شده بود که منتظر هستیم تا جایگاه خود را در بازار ایران بیابند و سپس نسبت به واردات خودروهای جدیدتر اقدام کنیم.


    وی یادآور شد: هر کدام از این خودروها بازار بهتری در کشور پیدا کند به زنجیره تولید ما اضافه می شوند.


    ** نگران ورود چینی ها نیستیم


    مدیر عامل گروه خودروسازی رنو پارس با بیان این که، توانایی بازار ایران در خودروسازی بسیار بالا است، گفت: نگران ورود چینی ها به بازار خودروی ایران نیستیم، زیرا مدل های رنو کاملا در ایران طرفداران خود را یافته است.


    وی همچنین در مورد فیس لیفت تندر 90، تصریح کرد: تولید دو مدل فیس لیفت در ایران خودرو و پارس خودرو در حال انجام می باشد و از آنجا که تغییرات تندر 90 پارس خودرو کمتر است و تنها شکل پشت آن تغییر کرده، زودتر وارد بازار خواهد شد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو