فونیکسریمکسبهتام

افزایش مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر

عصر خودرو- حجت گفت:قرار است مسیرهای دوچرخه در سال جاری افزایش و مسیرهای مختلفی در مناطق دیگر شهر پیش بینی شود.

افزایش مسیرهای دوچرخه سواری در سطح شهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره افزایش مسیرهای دوچرخه در سطح شهر برای سال آینده اظهار کرد؛ تعدادی مسیر دوچرخه در سطح شهر موجود هست و تعدادی نیز در حال بهسازی است.

    سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود:در سال آینده مسیرهای دوچرخه افزایش می یابد و سعی می‌کنیم در مناطق مختلف شهر مسیر‌های بیشتری را پیش بینی کنیم.

    او با بیان اینکه در جا‌هایی که پیاده راه‌ها عرض کافی دارند و تعداد عابرین پیاده آن‌ها خیلی زیاد نیست، می‌توان مسیرهایی را ایجاد کرد ،گفت: در بعضی از خیابان‌ها نظیر قسمت‌هایی از خیابان آزادی و پیروزی، پیاده راه‌های عریضی وجود دارد و مردم استفاده زیادی از آن‌ها نمی‌کنند.

    حجت ادامه داد: آماده سازی این پیاده راه‌ها را انجام خواهیم داد.

    سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: نصف پیاده راه‌ها برای عابرین و مابقی آن‌ها برای دوچرخه سواری بهسازی می‌شوند. همچنین در حال حاضر در برخی از معابر این کار را انجام داده‌ایم.

    او با بیان اینکه براساس برنامه مقرر شده  مسیر دوچرخه سواران از مسیر سواره راه  به خاطر ایمنی دوچرخه جدا باشد، گفت: یکی از خواسته‌های مردم این است که دوچرخه در مسیر ایمن تردد کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط