فونیکسریمکسبهتام

۸ سال موفقیت برای ام وی ام ۳۱۵

عصر خودرو- در سال ١٣٩١ یعنی ٨ سال قبل، شرکت مدیران خودرو برای گسترش سبد محصولات خود و افزایش سهم بازار، یک هاچ بک بسیار زیبا به نام ۳۱۵ را معرفی کرد.

۸ سال موفقیت برای ام وی ام ۳۱۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو از طراحی ایتالیایی بهره می برد و پلت فرم آن متعلق به نسل دوم فولکس واگن گلف است. موتور این خودرو نیز بر اساس فورد اسکورت طراحی شده که با همکاری شرکت اتریشی AVL تغییراتی در جهت به روز کردن در آن اعمال شده ، این اتومبیل از ابتدا به عنوان رقیب سرسخت پژو 206 در بازار ایران مطرح شد و به دلیل طراحی زیبا و به روز بسیاری از مشتریان به این خودرو جذب شدند.

    پس از گذشت ٢ سال از عرضه این خودرو مدل به روز شده آن با طراحی بسیار جذاب راهی بازار ایران شد  و مشتریان مختلف و گوناگونی را به سمت خود جذب کرد.

    موتور1.5 لیتری این خودرو دارای مصرف و آلایندگی کم در کنار راندمان بالاست. بدنه خودرو قوی و امن است و طراحی داخلی آن مدرن و جادار است که فضای داخلی مناسبی را  در مقایسه با رقبا پدید می آورد.

    ام وی ام 315 یک خودروی موفق دربازار ایران است که با توجه به شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا کنون از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده که در کنار رضایت بالای مشتریان و تقاضای بالا حکایت از یک خودروی محبوب و موفق دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط