فونیکسریمکسبهتام

ایکس ۳۳ کراس؛ کراس اوری که از کلاس قیمتی‌اش فراتر می‌رود

عصر خودرو- این روزها شرکت‌های خودروسازی در تلاش‌اند تا مرزهای نوآوری و طراحی را برای برآوردن نیازها و علایق مشتریان درنوردند. در این میان، آپشن‌های خودرویی، نقشی کلیدی را بازی می‌کنند. آپشن‌ها یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خودروها به‌حساب می‌آیند که مرزهای سنتی را رد کرده و رانندگی را، به تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای سرنشینان خودرو تبدیل می‌کنند.

ایکس ۳۳ کراس؛ کراس اوری که از کلاس قیمتی‌اش فراتر می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایکس 33 کراس، کراس اور جدید ام‌وی‌ام، خودرویی است که به‌واسطه آپشن‌هایش از کلاس قیمتی خود فراتر رفته و از این حیث بالاتر رقبای هم‌رده قرار می‌گیرد. در این مقاله به برخی از آپشن‌های متمایزکننده ایکس 33 کراس می‌پردازیم.

شارژر وایرلس
در کابین ایکس 33 کراس سه محفظه برای قرار دادن گوشی در نظر گرفته شده که یکی از این محفظه‌ها قابلیت شارژ وایرلس گوشی را دارد. این شارژر 15 واتی به سرنشینان خودرو امکان می‌دهد که در هنگام سفر به سادگی گوشی خود را شارژ کنند و از مسیر خود لذت ببرند.

گرم‌کن صندلی‌های جلو
صندلی‌های جلو در ایکس 33 کراس به گرم‌کن مجهز شده‌اند. گرم‌کن صندلی‌های جلو آپشنی است که به‌خصوص در فصول سرد سال یا در مناطق سردسیر تأثیر زیادی در ایجاد حس خوب هنگام برای سرنشینان خودرو دارد.

نورپردازی داخلی و مانیتور 10.25 اینچی
ایکس 33 کراس در کنار طراحی داخلی زیبایش، به یک آپشن جذاب دیگر هم مجهز شده است. نورپردازی 64 رنگ داخلی که رانندگی در شب با این کراس اور را هیجان‌انگیزتر از همیشه می‌کند. سرنشینان خودرو می‌توانند از طریق مانیتور هوشمند ایکس 33 کراس، رنگ‌ها را به دلخواه و سلیقه خود تغییر دهند و از این حیث فشن و زیبایی را نزدیک در از همیشه در کابین خودرو خود حس کنند. مانیتور ایکس 33 کراس نیز یک مانیتور 10.25 اینچی با وضوح 1920x720 است که به شما اجازه می‌دهد تنظیمات بخش‌های مختلف خودرو را به صورت هوشمند انجام دهید.

استارت از راه دور
برای ایکس 33 کراس آپشن استارت از راه دور نیز در نظر گرفته شده است. این آپشن امکان این را برای شما فراهم می‌آورد که خودرو را از قبل از ورود با کمک ریموت روشن کنید. همچنین با کمک این آپشن هنگام روشن شدن خودرو، سیستم تهویه مطبوع به صورت خودکار روی آخرین وضعیت تنظیم‌شده روشن می‌شود تا هوای درون ماشین را برای شما مناسب کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط