فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور:

مراکز معاینه فنی در حال تعطیلی است

پلیس باید خودروهای بدون معاینه فنی را جریمه کند

عصر خودرو- مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور گفت: در حال حاضر مراکز معاینه فنی سراسر کشور به دلیل عدم مراجعه مردم به سمت تعطیلی پیش می‌رود و پلیس باید بر اساس قانون خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه کند.

مراکز معاینه فنی در حال تعطیلی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و همین طور مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور داشت: در حال حاضر 624 مرکز معاینه فنی در کشور داریم که علی القاعده باید در این روزها انجام وظیفه کنند.

    وی خاطرنشان کرد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا و نحوه اطلاع‌رسانی پلیس در باره فعالیت مراکز معاینه فنی این کسب و کار عملا به سمت تعطیلی پیش می‌رود و روز گذشته تنها 109 مرکز معاینه فنی فعال و مابقی مراکز به دلیل عدم مراجعه مردم تعطیل بودند.

    بی‌کاری 15 هزار نفر با تعطیلی مراکز معاینه فنی

    مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اظهار داشت: تعطیلی مراکز معاینه فنی باعث بیکاری 15 هزار نفر در کشور خواهد شد و مراکز معاینه فنی به سمت تعطیلی پیش می‌روند.

    قیصر اضافه کرد: در روز گذشته هزار و 700 خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که به نسبت مدت مشابه در سال قبل که 47 هزار خودرو به این مراکز مراجعه کرده بودند، یک چهلم مراجعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته‌ایم.

    وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که بر اساس قانون پلیس باید با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد کند و این خودروها جریمه شوند و عدم جریمه این خودروها باعث می‌شود مردم رغبتی به مراجعه به مراکز معاینه فنی نداشته باشند و موجب افزایش آلودگی هوا نیز طی روزهای آینده خواهند شد.

    مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اظهار داشت: 4 میلیون خودرو جدید مشمول معاینه فنی هستند و باید برای دریافت تأییدیه به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

    قیصر تصریح کرد: مردم باید مدیریت کنند که بعد از شیوع ویروس کرونا درگیر صف‌های مراکز معاینه فنی نشوند و در حال حاضر به این مراکز مراجعه کنند و نسبت به دریافت برگه معاینه فنی اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: امروز تنها 198 مرکز معاینه فنی از 624 مرکز فعال بودند که این موضوع موجب تعطیلی مراکز معاینه فنی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو