فونیکسریمکسبهتام

‌مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو:

۳۲۰ هزار نفر روزانه از مترو استفاده کردند

عصر خودرو- ‌مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: آمار مسافران مترو در دو روز گذشته ۳۲۰ هزار نفر بوده است و مترو با تمام ظرفیت به مسافران خدمات رسانی کرده است.

۳۲۰ هزار نفر روزانه از مترو استفاده کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، فرنوش نوبخت در خصوص آمار مسافران مترو در روز شنبه و یکشنبه گفت: تعداد مسافران هم در روز شنبه و هم روز یکشنبه مشابه بوده و حدود 320 هزار نفر از مترو استفاده کردند اما مترو با همان ظرفیت و امکاناتی که به یک میلیون و 800 هزار نفر مسافر خود خدمات رسانی می‌کرد به این تعداد نیز خدمات رسانی کرده است و سر فاصله‌ها و ظرفیت‌ها مشابه روزهای غیرکرونایی بوده است.

    وی ادامه داد: به دلیل تغییر ساعات کاری پیک مسافر را جابجا کرده‌ایم و روز به روز بر اساس رصدها و سنجشی که از وضعیت مسافران داریم ظرفیت‌های مترو را افزایش خواهیم داد.

    نوبخت تاکید کرد: برای تصمیم گیری علمی و کارشناسی نیاز به زمان بیشتری است و نمی‌توان بر اساس آمار یکی، دو روزه تصمیم گیری کرد.

    وی تصریح کرد: مدیریت زمان سفر از سوی شهروندان نیز اتفاق افتاده یعنی مسافرانی که متوجه شلوغی واگن‌ها در ساعت 7 شدند سفرهای خود را در ساعت 7.30 دقیقه انجام می‌دهند و اگر دوره ثبات این بیماری افزایش پیدا کند مدیریت زمان سفر از سوی مسافران و هم مدیریت مترو افزایش پیدا خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تاکید کرد: رفته رفته با گذشت زمان تطبیق بین نیاز مسافران و تقاضای سفر و خدمات رسانی بیشتر خواهد شد. در حال حاضر ظرفیت‌ها افزایش پیدا کرده، پیک خدمات رسانی را جابجا کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم وضعیت روز به روز مناسب‌تر شود.

    وی تاکید کرد: برای نیازسنجی تقاضای سفر پارامترهای مختلفی باید سنجیده شودو نباید عجولانه تصمیم گیری شود، علامت گذاری ها تقریباً در تمامی قطارها انجام شده اما مترو دارای شبکه گسترده‌ای است و 140 قطار و 127 ایستگاه حجم زیادی علامت گذاری نیاز دارد که چاپخانه‌ها باید ظرفیت تولید آن را داشته باشند و طی یک هفته آینده تمامی قطارها و ایستگاه‌ها نشانه گذاری خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط