فونیکسریمکسبهتام

افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر

عصر خودرو- میدانیم که نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه با کد G ۴۲ در حال توسعه است، اما امروز علاقه‌مندان از افشای تصاویری از این خودرو در شبکه‌های اجتماعی شگفت‌زده شدند.

افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳:۰۰
  • افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه + تصاویر
  • افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه + تصاویر
  • افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  میدانیم که نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کوپه با کد G42 در حال توسعه است، اما امروز علاقه‌مندان از افشای تصاویری از این خودرو در شبکه‌های اجتماعی شگفت‌زده شدند؛ اما آیا این تصاویر واقعی هستند؟ نمی‌توانیم در این رابطه کاملاً مطمئن باشیم، اما این تصاویر بسیار پیچیده‌تر و واقعی‌تر از آن به نظر می‌رسند که فتوشاپی باشند و به همین دلیل هم‌اکنون تا زمانی که تصاویر دیگری از این خودرو منتشر نشود، فرض را بر صحت آن‌ها می‌گذاریم. البته برخی میگویند خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود در اصل یک موک‌آپ مقیاس اصلی است که در مرکز تحقیقات و نوآوری گروه ب‌ام‌و در مونیخ قرار دارد.

درهرحال، با توجه به این تصاویر، اولین چیزی که در نسل جدید سری 2 کوپه علاقه‌مندان را خوشحال می‌کند، عدم وجود جلوپنجرهٔ بزرگ و بحث‌برانگیز جدید ب‌ام‌و است. در این خودرو جلوپنجره‌ای با اندازهٔ معقول به چشم می‌خورد که تکاملی از جلوپنجرهٔ نسل کنونی است و با چراغ‌های زاویه‌داری که در عمق بدنه فرورفته‌اند احاطه شده است. در عقب خودرو نیز چراغ‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل کنونی دیده می‌شود که فرم آن‌ها یادآور چراغ‌های نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت نسل E90 سدان سری 3 است. تریم کروم تاریک در اطراف جلوپنجره به همراه نشان M در ورودی هوای مرکزی در سپر جلو و دیفیوزر مشکی‌رنگ عقب نشان می‌دهند که این خودرو احتمالاً مدلی M پرفورمنس است و ممکن است M240i نام داشته باشد.

به‌طورکلی، طراحان ب‌ام‌و در نسل جدید سری 2 کوپه قصد نداشته‌اند خیلی از فرمول موفق نسل کنونی فاصله بگیرند، اما درعین‌حال جزئیات طراحی خودرو در هردو بخش جلو و عقب مثل سپر‌ها در مقایسه با نسل قبلی بیش‌ازحد اغراق‌آمیز طراحی شده‌اند.

برخلاف جدیدترین عضو خانوادهٔ سری 2 یعنی گرن کوپه، نسل جدید سری 2 کوپه ترکیب محرک عقب و پیشرانه‌های شش سیلندر خطی خود را حفظ خواهد کرد، زیرا پلت‌فرم آن با سری 3 و سری 4 مشترک است. برای سری 2 کوپه جدید مجموعه‌ای از پیشرانه‌های مختلف شامل 2 لیتری چهار سیلندر توربو و 3 لیتری شش سیلندر توربوی بنزینی به همراه نمونه‌های 1.5 لیتری سه سیلندر و 2 لیتری چهار سیلندر دیزلی (در خارج از ایالات‌متحده) ارائه خواهد شد.

مدل بالا ردهٔ M240i هم از نسخهٔ تضعیف‌شدهٔ پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ مدل M340i با قدرتی در حدود 350 اسب بخار استفاده خواهد کرد درحالی‌که M2 جدید هم پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر جدید نسل آیندهٔ مدل‌های M3 و M4 را قرض خواهد گرفت.

انتقال نیروی پیشرانه در سری 2 نسل G42 توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت خواهد گرفت، اما برخی از مدل‌ها در برخی بازار‌ها با گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم ارائه خواهند شد. همچنین بسته به نوع موتور و بازار، هردو نوع انتقال قدرت محرک عقب SDrive و چهارچرخ محرک XDrive هم در دسترس خواهد بود.

گفته می‌شود در این نسل نسخهٔ کانورتیبل سری 2 حذف خواهد شد، زیرا بازار این خودرو‌ها در حال کوچک شدن است و ب‌ام‌و می‌خواهد کسانی که خواهان یک کوپهٔ روباز هستند را به سمت سری 4 کانورتیبل سوق دهد. انتظار می‌رود نسل جدید G42 ب‌ام‌و سری 2 کوپه اواخر امسال با مدل 2022 معرفی گردد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو