فونیکسریمکسبهتام

رنگی خاص برای فراری ۸۱۲ سوپرفست DMC

عصر خودرو- برجسته‌ترین تغییر فراری ۸۱۲ سوپرفست DMC رنگ بدنه سفارشی آن به نام آبی استارشاین است که باعث شده است در برخی تصاویر شبیه خودرو‌های ماکت به نظر برسد.

رنگی خاص برای فراری ۸۱۲ سوپرفست DMC
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، DMC چند سال پیش با معرفی کیت بدنه‌ای خاص برای فراری F 12 برلینتا خبرساز شد. هم‌اکنون این سوپرکار جای خود را به مدل جدیدتر 812 سوپرفست داده و این تیونر آلمانی دوباره دست به کار شده است.

    برجسته‌ترین تغییر این خودرو رنگ بدنه سفارشی آن است. رنگ یاد شده آبی استارشاین نام داشته و باعث شده 812 سوپرفست حداقل در برخی تصاویر شبیه خودرو‌های ماکت به نظر برسد.

    پکیج آئرودینامیک جدیدی هم در نظر گرفته شده که شامل اسپلیتر جلوی گیرا، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای است. چراغ‌های عقب تیره، رینگ‌های جدید 21 و 22 اینچی نیز جزو دیگر تغییرات این خودرو هستند. DMC می‌گوید اگرچه این رینگ‌ها بزرگ‌تر هستند، اما جزو سبک‌ترین رینگ‌های بازار است.

    تکمیل کننده تغییرات این سوپرکار ایتالیایی نیز فنر‌های اسپورت است. همچنین یک سیستم اگزوز تیتانیومی با برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه در نظر گرفته که حاصل آن تولید قدرت 808 اسب بخاری از پیشرانه 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی است. بد نیست بدانید این نیروگاه آهنین در حالت استاندارد خروجی 789 اسبی دارد.

    812 سوپرفست استوک تنها در عرض 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. DMC اشاره‌ای به عملکرد محصول خود نداشته، اما حداکثر سرعت آن به حدود 350 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط