فونیکسریمکسبهتام

جایوئه اکس۷ معرفی شد؛

شاسی بلند ۱۲ هزار دلاری کمپانیJAC +تصاویر

عصر خودرو-مدتی قبل خودروی چینی جایوئه اکس۴ را در گروه خودروی عصرایران مورد بررسی قرار داریم که اینجا قابل دسترسی است. محصولات جایوئه سری اکس محلی برای ارائه رویکرد جدید گروه جک در طراحی کلاس شاسی بلند است.

شاسی بلند ۱۲ هزار دلاری کمپانیJAC +تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، یکی دیگر از جایوئه ها، با کد "اکس7" شناسایی می شود که اولین بار در پکن رونمایی شد و بطور رسمی در برنامه های فروش این کنپانی قرار گرفته است.

اکس7 به عنوان یک شاسی بلند متوسط در 4 تریم ارائه خواهد شد که رده قیمتی آنها از 12696 دلار آغاز و در گرانترین حالت به 16938 دلار در بازار چین، می رسد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول بویژه در قسمت دماغه و چراغ های اصلی شباهت زیادی به نسل چهارم هیوندای سانتافه دارد.

گریل(جلوپنجره) کرومی توسعه یافته در عرض نیز بر جذابیت های نمای جلوی خودرو افزوده است.

در نمای عقب چراغ های اصلی و سایر عناصر مانند دیفیوزر با خروجی دوقلو در هر طرف مجموعا منظره قابل قبولی را شکل داده اند اما خلاقیت و جذابیت خاصی در آن دیده نمی شود.

جایوئه اکس7 از منظر ابعاد 4776 میلیمتر در طول، 1900 میلیمتر در عرض و 1760 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2750 میلیمتر است. رینگ ها در حالت استاندارد 18 اینچی ارائه می شوند.

فضای کابین اکس7 شباهت زیادی به اکس4 دارد اما جزئیات به کار رفته در آن بیشتر است که با توجه به کلاس بالاتر اکس7 کاملا منطقی به نظر می رسد.

استفاده از مواد نرم، نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر، نمایشگر اصلی 10.25 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه برای کنترل در حالت ریموت و ... از جمله ویژگی های اکس7 است.

از  امکانات ایمنی می توان به کروز کنترل، درب صندوق اتوماتیک، دوربین 360 درجه، سنسور نمایش فشار باد لاستیک، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی و ... اشاره کرد.

امکانات نامبرده با توجه به تریم انتخابی تغییر می کنند.

جایوئه اکس7 از سیستم ایمنی و پایداری الکترونیکی با 14 سنسور در تمام بدنه استفاده می کند که امنیت این خودرو را کاملا ارتقا داده است. گرانترین تریم این محصول از ترمز الکترونیکی اضطراری، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط استفاده می کند.

در بخش پیشرانه از موتور 4 سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری با خروجی 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با یک جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ شده است.

ظرفیت باک بنزین 64 لیتر است. اطلاعات مصرف سوخت نیز برای هر 100 کیلومتر در شهر 10.9 لیتر، در بزرگراه 7 لیتر و در حالت ترکیبی 8.6 لیتر مورد اشاره قرار گرفته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو