فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا:

تعویض پلاک در مراکز«اتحاد» و «الغدیر» از اول شهریور اینترنتی می شود+ جزئیات

عصر خودرو- رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ازارائه خدمت به صورت نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک در دو مرکز اتحاد و الغدیر با تمام ظرفیت علاوه بر ظرفیت یک سالن در مراکز میثم و خاوران خبر داد.

تعویض پلاک در مراکز«اتحاد» و «الغدیر» از اول شهریور اینترنتی می شود+ جزئیات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ، به تدابیر و تغییرات جدید در مراکز تعویض پلاک اشاره کرد و گفت: یک سالن اختصاصی در هر دو مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک مثیم و خاوران برای نوبت‌دهی اینترنتی اختصاص داده شده که شهروندان می‌توانند برای تعویض پلاک بعد از ثبت‌نام اینترنتی به این سالن‌ها مراجعه کرده و در اندک‌زمانی کار تعویض پلاک خودروی خود را انجام دهند.

    رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: افراد با ثبت‌نام در سامانه" نوبت‌دهی تعویض پلاک "می‌توانند بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ در جدولی که در این سامانه طراحی شده، زمان‌هایی که به صورت قرمز است یعنی پر شده است و در زمان‌هایی که به صورت سبز نمایش داده می‌شود، می‌توانند بازه زمانی خود را انتخاب کرده و در همان بازه به مرکز تعویض پلاکی که انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.

    وی گفت: ساعت کار این دو سالن در مرکز شماره‌گذاری میثم و خاوران 7 تا 16 است.

    وی به افرادی که به دلیل بروز برخی مشکلات نمی‌توانند در بازه زمانی انتخاب شده به مراکز مراجعه کنند توصیه کرد: حتما نوبت خود را در اولین فرصت کنسل کنند تا فرصت استفاده برای فرد دیگری مهیا شود؛ از طرفی دیگر، اگر وقت تعیین‌شده را کنسل نکنند، نمی‌توانند دوباره در سامانه اینترنتی ثبت‌نام کنند، چرا که چون شماره تکراری است سامانه اجازه ثبت نمی‌دهد.

    سرهنگ محمدی با بیان این مطلب که نوبت‌دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک در کل کشور در دستورکار پلیس راهور است اعلام کرد: طبق برنامه‌ از اول شهریور دو مرکز اتحاد در تهرانپارس و الغدیر در یافت آباد کاملاً به صورت اینترنتی وقت داده و خدمات به مراجعان ارائه می دهند.

    وی گفت: نوبت‌دهی اینترنتی در راستای جلوگیری از ازدحام مردم، رعایت فاصله‌های اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی است چرا که افراد خیلی راحت در بازه زمانی که خودشان مشخص کرده‌اند می‌توانند کار تعویض پلاک خودرو را انجام دهند.

    وی گفت: افرادی که به صورت اینترنتی نوبت می‌گیرند توجه کنند که در مراکز مثیم و خاوران در جداگانه‌ای برای ورود آنها تعبیه شده است؛ بنابراین در صف خودروهایی که در جلوی مراکز تعویض پلاک وجود دارد منتظر نمانند.

    رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت:‌افرادی که در زمان مشخصی که خود معین کرده‌اند به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند نوبت‌شان خود به خود لغو می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط