فونیکسریمکسبهتام

لامبورگینی اوروس مدل ۲۰۲۱ با رنگی جدید به بازار می آید

عصر خودرو- خودرو لامبورگینی اوروس مدل ۲۰۲۱ با تغییرات چشمگیری در نمایی بیرونی همراه است و با رنگ‌های جدید و خاص به بازار می‌آید.

لامبورگینی اوروس مدل ۲۰۲۱ با رنگی جدید به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶:۰۰
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید
  • لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، لامبورگینی تصمیم گرفته مدل 2021 از شاسی‌بلند اوروس را به مجموعه‌ای جدید مزین کند تا این خودروی شاسی‌ بلند بیش از پیش بتواند نظر مشتریان را جلب کند. در ماه ژوئن، این کارخانه خودروسازی اعلام کرد که در حال افزودن گزینه رنگ های جدید برای 2021 Urus است.

این پکیج که با نام پرل کپسول (Pearl Capsule) معرفی شده شامل رنگ‌های جدید برای بدنه و تزئیات خاص کابین خواهد بود. بسته‌های مروارید کپسول که شامل رنگ‌ زرد (Giallo Inti)، نارنجی (Arancio Borealis) و سبز (Verde Mantis) هستند، دارای چهار لایه رنگ براق مانند  مروارید هستند تا خط روشن رنگ لامبو را برای اتومبیل‌های خود برجسته کند. این رنگ‌ها را می‌توان در خارج از بسته پرل کپسول (Pearl Capsule) نیز داشت.

در حالی که این طرح‌های رنگی خارجی و داخلی جدید عملکردی به SUV قدرتمند اضافه نمی‌کنند، مارک ایتالیایی آن‌ها را در یک ویدیو اکشن به نمایش می‌گذارد، زیرا آن‌ها Lambos هستند و قرار است سریع رانده شوند.

گفتنی است، بسته Pearl Capsule لهجه‌های سیاه براق را برای سقف، اسپویلر، دیفیوزر عقب و تکه‌های کوچک اضافه می‌کند. همچنین مجموعه‌ای از چرخ‌های 23 اینچی به اوروس می‌دهد که دارای طرح سیاه و رنگ بدنه هستند. در داخل، ترکیبی از رنگ مشکی و بدنه وجود دارد که صندلی‌ها را با دوخت شش ضلعی برجسته می‌کند. لامبو همچنین تریم‌های فیبر کربن و آلومینیوم آنودایز سیاه را به داخل کابین اضافه می‌کند.

بسته کپسول مروارید اوروس بخشی از مدل سال 2021 است که اکنون از 218 هزار دلار شروع می‌شود. در این خودرو، نمای بیرونی چشمگیر و دو رنگ آن در Giallo Inti، Arancio Borealis یا Verde Mantis با براقیت بالا، با سقف متضاد، دیفیوزر عقب، لب اسپویلر و سایر جزئیات که با رنگ مشکی براق به کار رفته است، موجود است.

در داخل، تریم داخلی دارای یک ترکیب رنگی دو رنگ منحصر به فرد است که دارای دوخت صندلی شش ضلعی با آرم دوزی روی صندلی‌ها، همراه با فیبر کربن و جزئیات آلومینیوم آنودایز سیاه است. یک صندلی کاملاً برقی اختیاری با Alcantara سوراخ دار نیز به طور انحصاری برای نسخه Pearl Capsule در دسترس است.

در کنار رنگ‌های جدید مرواریدی زرد، نارنجی و سبز، رنگ جدید خاکستری متالیک Grigio Keres به همراه طیف وسیعی از رنگ‌های مات در سیاه، خاکستری، آبی و سفید در لیست تبلیغات لامبورگینی به لیست گزینه‌های رنگ لامبورگینی اوروس 2021 پیوسته است.

مدیرعامل اتومبیل لامبورگینی گفت: لامبورگینی اوروس از زمان راه اندازی، مشتری های بسیار متنوعی را به خود جلب کرده است که هرکدام از آنها سبک‌های زندگی بسیار متفاوتی دارند. تقریباً 80 درصد از این مشتریان، که حدود 10 درصد آن‌ها زن هستند، با نام تجاری لامبورگینی تازه وارد هستند.

سایر پیشرفت‌ها شامل طراحی جدید کلید و بسته اختیاری پارکینگ اختیاری به روز شده است که شامل یک پارکینگ هوشمند است. تجهیزات اختیاری شامل یک سیستم صوتی جدید برتر Sensonum است که دارای آمپلی فایر 730 W و 17 بلندگو است. کمک‌های راننده‌ای که قبلاً به عنوان یک بسته اختیاری در دسترس بودند که از جمله آنها می توان به نمایشگر سر بالا، کروز کنترل تطبیقی ​​و نظارت بر نقاط کور اشاره کرد  که اکنون بصورت استاندارد ارائه می‌شوند.

با این حال این به روزرسانی‌ها با هزینه‌های سنگینی همراه هستند. در ایالات متحده، قیمت لامبورگینی اوروس 2021 از 218 هزار دلار شروع می‌شود، این قیمت بیش از 18 هزار دلار گرانتر از مدل 2020 است. هیچ پیشرفتی در سیستم انتقال قدرت اعمال نشده است، بنابراین V8 توئین توربو که لامبورگینی اوروس 2021 را تأمین می‌کند، هنوز 641 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو