فونیکسریمکسبهتام

اولین تصاویر واضح Porsche ۹۱۱ GT۳ منتشر شد

عصر خودرو- بر اساس اطلاعات جدید به نظر می‌ آید شرکت پورشه قصد دارد اتومبیل GT۳ را به موتور باکسر مجهز کند.

اولین تصاویر واضح Porsche ۹۱۱ GT۳ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اتومبیل مدل جدید پورشه 911 GT3 به تازگی بدون هیچ گونه استتاری دیده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این خودرو در حال انجام آزمایش‌های پیش از عرضه خود بوده که عکاسان جاسوس از آن تصویربرداری کرده‌اند.

    نسل جدید اتومبیل GT3 بسیار زودتر از زمان عرضه نهایی خود آزمایش‌های خود را آغاز کرده و به همین دلیل تصویربرداران توانستند عکس‌های دقیقی را از آن در فضای مجازی منتشر کنند. این اتومبیل زیبا و قدرتمند قرار است در اوایل سال 2021 وارد بازار جهانی شود. با وجود آن که Porsche 911 GT3 در این تصاویر تقریبا هیچ استتاری را به خود ندیده اما بخشی از چراغ‌های عقب این اتومبیل پوشانده شده است.

    تغییرات بسیاری در این خودروی جدید اعمال شده که در تصاویر مشخص‌اند و کاربران می‌توانند متوجه آن شوند. از واضح‌ترین تغییرات صورت گرفته می‌توان به باله‌های عقب اتومبیل، چرخ‌ها و سپر جلو اشاره کرد. همچنین جدیدترین مدل GT3 از دو دریچه هوا نیز بهره‌مند می‌شود در حالی که دریچه‌های موجود در نمونه‌های قبلی نیز بروزرسانی شده‌اند.

    موتور فوق‌العاده اتومبیل Porsche 911 GT3
    بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده به نظر جدیدترین مدل Porsche 911 GT3 از موتور باکسر برخوردار خواهد شد. این موتور یک نمونه 4.0 لیتری شش سیلندری خواهد بود که 503 اسب بخار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. طبق داده‌های جدید قیمت احتمالی این خودرو از 211 هزار دلار آغاز می‌شود.

    رئیس خط تولید GT در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: "ما با استفاده از موتور قرار گرفته در این اتومبیل جدید در آینده شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. من نمی‌توانم اطلاعاتی را درباره پروژه‌‌های بعدی شرکت به رسانه‌ها بدهم اما باید بگویم این احمقانه است اگر ما در خودروهای بعدی خود از این موتور استفاده نکنیم".

    وی همچنین گفت: "ما سعی داریم سری خودروهای GT الهام‌بخش دنیای اتومبیل‌رانی باشند به همین دلیل ما زمان زیادی را بر روی ساخت این موتور قدرتمند گذاشته‌ایم". همان‌طور که مطرح شد این خودرو در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد و تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو