فونیکسریمکسبهتام

شرایط ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پایتخت اعلام شد

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب درباره فرآیند و نحوه ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پایتخت توضیحاتی داد.

شرایط ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پایتخت اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های تهران از امروز به مدت دو ماه صورت می‌پذیرد.

    وی گفت: تمامی افرادی که موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ‌ها توقیف شده بدون استثناء در اولین مرحله باید به پلیس +10 مراجعه کنند و رفع توقیف موتورسیکلت خود از آن طریق پیگیری کنند.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بعد از آن که این افراد به پلیس +10 مراجعه کردند، بحث ترخیص سیستمی این موتورسیکلت‌ها به ستاد ترخیص پلیس راهور فاتب اعلام می‌شود و از طریق سیستمی و با تأیید ستاد ترخیص پلیس راهور تهران بزرگ، ترخیص این موتورسیکلت‌ها انجام می‌پذیرد.

    همه خانی بیان داشت: اگر در حین انجام فرآیند سیستمی مدارک و موتورسیکلت دارای نقص باشند، از طریق پلیس +10 به مراجعین اعلام خواهد شد که به ستاد ترخیص مراجعه کرده و مدارک خود را تکمیل و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای طرح به مدت دو ماه است و از طرفی پیش بینی می‌شود تعداد مراجعین زیاد باشد، پلیس راهور تهران بزرگ در این مورد نیز تدابیری اندیشیده که هر یک از شهروندان به شرح ذیل بتوانند با توجه به محل و منطقه سکونت خود به یکی از آدرس‌ها مراجعه کنند:

    لازم به توضیح است که ستاد ترخیص زنجان فقط مربوط به ترخیص خودرو‌ها است، لذا افرادی که موتورسیکلت آن‌ها در این طرح اعلام شده فقط به آدرس‌های اعلام زیر با توجه به منطقه سکونت مراجعه کنند.

    1-مناطق 1، 2 و 3 شهرداری مراجعه به منطقه 3 پلیس راهور تهران بزرگ واقع در اتوبان حقانی روبروی پارک آب و آتش و تماس:88880909،

    2- مناطق شهرداری 6، 11، 12 و 17 مراجعه به منطقه 11 پلیس راهور تهران بزرگ واقع در میدان قزوین جنب پارک رازی خیابان شهید مرادی و شماره تماس 55401080،

    3- مناطق شهرداری 13، 14 و 15 مراجعه به منطقه 15 پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس خیابن خاوران ابتدای خیابان ابوذر و تماس 33813525،

    4- مناطق شهرداری 4 و 8 شهرداری مراجعه به منطقه 8 پلیس راهور تهران بزرگ واقع در بزرگراه رسالت تقاطع باقری به شماره تماس 77887665،

    5- مناطق شهرداری 9، 17 و 18 شهرداری مراجعه به منطقه 17 پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس بزرگراه آیت الله سعیدی نبش خیابان شهید کاشانی به شماره تماس 66661888،

    6- مناطق شهرداری 20، 19، 16 مراجعه به منطقه 16 پلیس راهور تهران بزرگ به آدرس خیابان شهید رجایی خیابان هلال احمر به شماره تماس 55330085،

    7- مناطق شهرداری 5، 10، 21 و 22 مراجعه به آدرس خلیج فارس خیابان رهنما به شماره تماس 66555088

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به این مطلب اشاره داشت که حتما باید مراجعین این مطلب را در نظر بگیرند که انجام این امورات بر طبق زوج و فرد بوده و مراجعین می‌بایست بر حسب رقم سمت راست پلاک خود اقدام کرده و کسانی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج بوده روز‌های زوج و افرادی هم که رقم سمت راست پلاک آن‌ها فرد بوده روز‌های فرد مراجعه کنند.

    سرهنگ همه خانی گفت: افرادی هم که موتورسیکلت آن‌ها به خاطر فاقد پلاک بودن توقیف شده می‌توانند در تمامی روز‌ها جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

    وی گفت: نکته حائز اهمیت این طرح حضور همکاران بنده در روز‌های جمعه و تعطیل در این مراکز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به مراجعین گرانقدر است که شهروندان گرامی می‌توانند جهت ترخیص موتورسیکلت توقیفی در این روز‌ها نیز با توجه به توضیحات ارائه شده به این مراکز مراجعه کنند.

    وی در پایان باز هم تأکید کرد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت موازین بهداشتی در این مراکز صورت می‌پذیرد و مراجعین هم باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی اهتمام ورزند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو