فونیکسریمکسبهتام

اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا کارکردهای اپلیکشن «پلیس من» را تشریح کرد و گفت: این اپلیکیشن محصولی جدید با امکانات متنوع از شرکت پژوهش و توسعه ناجی است که با همکاری و هماهنگی فاوا ناجا تولید شده است.

اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی سید هاشمی روز یکشنبه در این زمینه افزود: این سامانه با هدف سهولت در دسترسی مردم به خدمات الکترونیک انتظامی تهیه و تولید شده است.

    وی امکان احراز کاربر جهت ارائه خدمات الکترونیکی متعدد در حوزه انتظامی و پلیسی، مسیریابی، امکان نمایش دفاتر پلیس +10، کلانتری ها، ادارات گذرنامه و سایر مکان های مرتبط با پلیس روی نقشه و امکان مسیریابی و ناوبری کاربر به هر یک از مکان های انتخاب شده از روی نقشه را از کارکردهای این سامانه برشمرد.

    هاشمی ادامه داد: نمایش اطلاعات وضعیت پلاک های فعال و غیر فعال کاربر، استعلام خلافی خودرو، نمایش میزان بدهی (خلافی) خودرو و امکان پرداخت قبوض جریمه از طریق سامانه و رویت تصویر دوربین ثبت تخلفات(برای اولین بار) از دیگر کارکردهای پلیس من است.

    مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا گفت: نمایش اطلاعات مربوط به وضعیت صدور کارت و سند خودرو و نمایش شماره پیگیری مرسوله و استعلام نمره منفی گواهینامه با دریافت شماره گواهینامه نیز از دیگر کارکردهای این سامانه است.

    هاشمی افزود: نمایش آخرین وضعیت گواهینامه، استعلام گذرنامه، استعلام وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه (برای اولین بار)، امکان ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه(به صورت آزمایشی در چند شهر کشور)، امکان انجام نقل و انتقال اینترنتی خودرو (به صورت آزمایشی در یک مرکز تعویض پلاک تهران) از دیگر کارکردهای این اپلیکیشن است.

    وی گفت: برنامه ریزی برای توسعه خدمات هوشمند به منظور ایجاد تحول در ارائه خدمت به مردم  سرلوحه کاری این شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا  قرار گرفته است تا خدمت رسانی با سرعت و دقت بیشتر ارائه شود.

    علاقه مندان جهت دریافت این اپلیکیشن به سایت www.epolic.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو