فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ از امروز خبر داد.

آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی دراین‌باره گفت: از صبح امروز طرح زمستانه پلیس راهور تهران بزرگ به وسعت تمامی معابر شهر تهران به مرحله اجرا در آمد .

    وی گفت : این طرح که با  آمادگی کامل عوامل پلیس راهور  برای شرایط جوی پیش رو و در فصل بارندگی و برف پیش بینی شده  ، با استقرار تیم های پلیس راهور تهران بزرگ و دستگاه های ذیربط در معابر  و میادین و بزرگراههای پایتخت از صبح امروز شروع و این سازمان ها  اقدامات و فعالیت های  خود را آغاز کردند .

    همه خانی گفت : یکی از مهمترین کارها در این طرح مشترک، همدلی ارگان ها با یکدیگر است زیرا اگر در بین سازمان ها در هر کار جمعی یکدلی و اتفاق نظر وجود داشته باشد ، اقدامات و کارها سریع تر پیش رفته و هدف نهایی حاصل می‌شود و در این طرح نیز همدلی  واتحاد بین دستگاههای اجرایی است که می تواند راه را برای نظم و سهولت تردد شهروندان هموار سازد .

    وی افزود : پیش بینی های هواشناسی از شرایط جوی در فصل بارندگی نیز ما را در هر چه بهتر انجام دادن  فعالیت ها و چینش نیروها و اطلاع رسانی های به موقع به شهروندان  و استفاده حداکثری از توان پلیس برای ایمنی  تردد  شهروندان و برقراری نظم عبور  و مرور کمک خواهد کرد و تصمیم گیری ها را در مورد طرح ها و استقرار عوامل در معابر سهولت می بخشد .

    معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : یکی از دغدغه های پلیس راهور در فصول بارندگی مخصوصا در حین بارش  برف ، لغزنده شدن سطح معابر است که پس از بارش  ها این اتفاق می افتد و حرکت خودروها کند شده و بر ترافیک معابر  افزوده می شود که خوشبختانه در این طرح با تمهیداتی که اندیشیده شده و اعزام سریع نیروهای برف روبی و با استفاده از دستگاههای مکانیزه  به محل های  اعلامی پلیس راهور ، این مهم تحقق یافته و نگرانی در این خصوص نداریم .

    وی  به شهروندان اطمینان داد  پلیس راهور تهران بزرگ با رصدی که از معابر شهری پایتخت توسط دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند در تمامی ساعات شبانه روز و 24 ساعته دارد تمامی آبگرفتگی ها و بارش ها را رصد نموده و به موقع هرگونه کندی حرکت و توقف خودروها را در شرایط جوی به همکاران خود و عوامل اجرایی منتقل نموده و اجازه نخواهد داد شهروندان و رانندگان در ترافیک ناشی از ریزش برف و باران در خودرو منتظر بمانند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو