فونیکسریمکسبهتام

در ۸ ماهه نخست سال جاری؛

یک میلیون و ۱۲۰ هزار خودروی حادثه ساز اعمال قانون شدند

عصر خودرو- سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۸ ماهه گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار خودرویی که تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی انجام داده بودند اعمال قانون شده‌اند.

یک میلیون و ۱۲۰ هزار خودروی حادثه ساز اعمال قانون شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ صفر عبادی در برنامه شهر امن، اظهار داشت: متأسفانه باید بگوییم که تخلفات شبانه خودروها در شهر تهران، از جنس خطرناک، سخت و وحشتناک است.

    وی افزود: تعداد معدودی که آمار آنها 2 درصد از تعداد کل رانندگان را هم شامل نمی‌شود تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران انجام می‌دهند که در پلیس بزرگراه و در رأس آن پلیس نامحسوس این تخلفات را رصد و برخورد جدی با آنها را در دستور کار خود داریم.

    عبادی تاکید کرد: در 8 ماهه سال جاری حدود 12 هزار فقره توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی انجام شده است.

    سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در 8 ماهه گذشته یک میلیون و 120 هزار خودرویی که تخلفات حادثه ساز را در سطح معابر بزرگراهی انجام داده بودند اعمال قانون شده‌اند.

    وی افزود: همچنین در این مدت بالغ بر 34 هزار خودرو که تخلفات حادثه ساز داشته‌اند نیز در پارکینگ‌ها توقیف شده‌اند و حدود 12 هزار فقره توقیف ساعتی نیز در معابر بزرگراهی انجام شده است که در کنار معابر بزرگراهی و در حاشیه امن راه با نصب بنر مشخص شده و شهروندان و رانندگان تهرانی آن را دیده‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط