فونیکسریمکسبهتام

جمشید ایمانی و بیوک علیمرادلو سکانداران جدید گروه بهمن شدند

عصر خودرو- براساس مصوبات جدید گروه بهمن، جمشید ایمانی رییس هیأت مدیره و بیوک علیمرادلو مدیرعامل این گروه شدند.

جمشید ایمانی و بیوک علیمرادلو سکانداران جدید گروه بهمن شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیش از که یوسف الهی شکیب مدیرعاملی و منصور پورزرین ریاست هیأت مدیره گروه بهمن را به عهده داشتند، اکنون با تغییرات صورت گرفته در آخرین جلسه هیأت مدیره، بیوک علیمرادلو به‌ عنوان مدیرعامل جدید گروه منصوب و جمشید ایمانی نیز جایگزین پورزرین شد.

    علیمرادلو تحصیلکرده‌ ی کارشناسی مهندسی طراحی هواپیما (هوافضا) از دانشگاه منچستر و کارشناسی ارشد ام بی ای (مدیریت اجرایی)  است.

    وی با نزدیک به 40 سال خدمت و مدیریت در بخش‌های متفاوت صنعتی و اقتصادی و با سابقه 27 ساله در صنعت خودرو یکی از ده‌ها مدیر قدرتمند صنعت خودرو ایران است. علیمرادلو در صنعت هوا و فضا فعالیت های ویژه ای داشته و در اوایل دهه 70 وارد صنایع خودروسازی شده است. مدیرعاملی شرکت مهرکام پارس، عضویت در هیأت مدیره سایپا دیزل، مشاور خودرویی وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت، مدیریت شرکت توسعه صنعت خودرو، مدیریت پروژه پژو پارس در شرکت ایران خودرو، مدیریت پروژه های متفاوت خودرویی و... بخشی از سوابق اجرایی و صنعتی وی است. اکنون مهندس علیمرادلو سکان گروه بهمن را به عهده گرفته و جایگزین یوسف الهی شکیب شده است.

    امروز مراسم جا به جایی یوسف الهی شکیب و معارفه ی بیوک علیمرادلو در حضور سهامداران و مدیران گروه بهمن انجام شد.

    جمشید ایمانی رییس جدید هیأت مدیره گروه که از مدیران برجسته، خوش سابقه و صاحب سبک صنعت با تجارب وسیع مالی و اقتصادی می باشد و در سال 95 نیز رییس هیأت مدیره گروه بهمن بود، به این شرکت بازگشت. سوابقی همچون رئیس هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، عضو هیأت مدیره بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، قائم‌مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، نائب رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع خودرو، عضو هیأت مدیره شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو( بخشی از کارنامه کاری پر سابقه ی وی است.

    گفتنی است هلدینگ بهمن به عنوان یک شرکت موفق خصوصی در سال های اخیر دستاوردهای بسیاری را داشته است که از جمله می توان به داخلی سازی کامیونت و مینی بوس شیلر، کسب جایگاه نخست در خدمات فروش و پس از فروش خودروهای تجاری و سواری و افزودن محصول جدید دیگنیتی به سبد محصولات بهمن موتور اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو