فونیکسریمکسبهتام

فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید

عصر خودرو- مجله موتورتریدر با استناد به آمار فروش آنلاین اتومبیل در انگلیس گزارش داد که در ماه دسامبر فروش خودرو های برقی ۱۵ درصد از سهم بازار اتومبیل های دست دوم را به خود اختصاص داده است.

فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، ماه گذشته دولت انگلیس اعلام کرد که فروش خودروهای جدید بنزینی و دیزلی از سال 2030 در این کشور ممنوع می شود و این امر به احتمال زیاد دلیل افزایش فروش خودروهای الکتریکی در بازار خودروهای دست دوم انگلیس به بالاترین رقم خود تا کنون بوده است.

    مجله موتورتریدر با استناد به آمار فروشگاه آنلاین اتومبیل انگلیس BuyaCar.co.uk گزارش داد که در ماه دسامبر فروش خودرو های برقی 15 درصد از سهم بازار اتومبیل های دست دوم را به خود اختصاص داده است.

    دولت انگلیس اواسط ماه نوامبر اعلام کرد فروش خودروهای نو بنزینی و دیزلی را از سال 2030 ممنوع می کند و این ممنوعیت بخشی از برنامه ده ماده ای انگلستان برای یک انقلاب صنعتی سبز است که ماه گذشته از آن رونمایی شد و قرار است 10 سال زودتر از چیزی که برنامه ریزی شده بود به اجرا در آید.

    فروش خودروهای هیبریدی و ون هایی که می توانند مسافت قابل توجهی را بدون اینکه هیچ کربنی از اگزوز آنها خارج شود، طی کنند، تا سال 2035 مجاز است.

    قبل از اعلامیه دولت انگلیس، شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرد که از پایان تدریجی استفاده از خودروهای بنزینی و دیزلی و کامیون ها پشتیبانی می کند.

    برنارد لونی، مدیر اجرایی این غول نفتی در ماه سپتامبر گفت: در کنار این پایان تدریجی، ما همچنین معتقدیم که می توان و باید آن را زودتر از سال 2040 انجام داد.

    لونی اضافه کرد: چه 2035 باشد و چه 2032 یا 2030، ما این حمایت را انجام می دهیم و ما از اقدامات و سیاست های حمایتی برای تقویت برقی و هیدروژنی کردن حمل و نقل که برای امکان پذیر شدن این برنامه لازم است، حمایت خواهیم کرد.

    به گفته فروشگاه اینترنتی خودروی BuyaCar.co.uk، این ممنوعیت اعلام شده در ماه نوامبر احتمالاً عامل افزایش استقبال مردم از خودروهای دست دوم برقی در ماه دسامبر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو