فونیکسریمکسبهتام

اولین تصاویر و اطلاعات از کراس اوور کوچک جدید بازار کشور؛

Yema با برند مادر به ایران آمد

عصر خودرو- به تازگی تصاویری از کراس اووری با برند Levdeo در تهران به دست برخی رسانه ها از جمله پایگاه خبری عصرخودرو رسیده که نشان دهنده آماده سازی این کراس اوور برای ورود به بازار ایران است. پیشتر اخبار متعددی از همکاری ماموت خودرو ( نماینده فولکس واگن در ایران) با برند YEMA چین به گوش می رسید و کراس اوور T۶۰ یکی از اصلی ترین گزینه های شروع فعالیت یما در ایران به حساب می آمد اما ظاهرا در نهایت T۶۰ با برند مادر یعنی Levdeo به خاک ایران قدم گذاشته است.

Yema با برند مادر به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت Levdeo در ژانویه سال 2019 میلادی 100 درصد مالکیت Yema Auto را خرید تا وارد بازار رو به گسترش خودروهای الکتریکی شود اما نکته جالب اینجاست که در شرایطی که همه در انتظار ورود برند Yema بودند این شرکت با برند مادر و هولدینگ اصلی یعنی Levdeo به ایران آمده در حالی که ممکن است برخی تصور کنند شرکت طرف قرارداد ایرانی، این نام را برای برند جایگزین Yema در راستای دور زدن تحریم ها انتخاب کرده است.
    Levdeo T60 با دو پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی 112 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربو 156 اسب بخار عرضه می شود و برای سیستم انتقال قدرت به محور جلو دو گیربکس CVT و 5 سرعته دستی پیش روی طرف ایرانی است. با توجه به قیمت حدود 9 تا 14 هزار دلاری این محصول در بازار چین پیشبینی می شود T60 با قیمتی بین خودروهای هموطنش یعنی ام وی ام X22 و X33 به بازار عرضه شود. اطلاعات دریافتی از منابع غیر رسمی نشان می دهد که مجموعه "شهر خودرو" که پیشتر فروش و خدمات پس از فروش ریگان خودرو را بر عهده داشته در زمینه عرضه این محصول یک طرف ماجرا است و با اطمینان نمی توان گفت که آیا ماموت خودرو نیز در عرضه این خودرو و یا تولید آن سهیم خواهد بود یا خیر. شهر خودرو در جدیدترین فاز فعالیت هایش به تولید نزدیک شده و اگر به صورت اختصاصی مونتاژ و عرضه این محصول را بر عهده گرفته باشد، موضوع چندان دور از انتظاری نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو