فونیکسریمکسبهتام

کشف موتور سنگین میلیاردی قاچاق

عصر خودرو- فرمانده یگان امداد فاتب از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسنگین قاچاق خبر داد و گفت: از جمله تخلفات و جرائم برخی افراد تردد با موتورسیکلت های سنگین توام با ایجاد آلودگی صوتی است.

کشف موتور سنگین میلیاردی قاچاق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ "سلمان آدینه وند" گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد فاتب در حین گشت زنی در محدوده خیابان نبرد با شنیدن آلودگی صوتی به وجود آمده از موتور سیکلتی سریعا وارد عمل شدن و اقدام به توقیف موتور سیکلت فاقد پلاک کردند.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از بررسی و دستگیری راکب موتورسیکلت که از نوع سوزوکی 1400 و فاقد هرگونه کارت شناسایی و مدارک گمرکی لازم بود، آن را توقیف کردند؛  بنا به نظر کارشناسان، ارزش موتور سیکلت قاچاق  4 میلیارد ریال برآورد شده است.

    فرمانده یگان امداد با اشاره به اینکه از جمله تخلفات و جرائم برخی افراد تردد با موتورسیکلت های سنگین توام با ایجاد آلودگی صوتی است، گفت: اغلب راکبان موتورسیکلت های سنگین هنگام رانندگی مرتکب تخلفات و حرکات مخاطره آمیز و آلودگی صوتی می شوند که پلیس برای جلوگیری از برهم خوردن نظم عمومی اینگونه موتور سیکلت ها را توقیف می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط