فونیکسریمکسبهتام

تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت ایران خودرو منعقد شد

عصر خودرو- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه و شرکت ایران خودرو خبر داد.

تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت ایران خودرو منعقد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، دکتر مسعود طاهری لاری گفت: در سفر یک روزه به شهرستان بینالود ضمن بازید از بخش‌های مختلف شرکت ایران خودرو خراسان، تفاهم‌نامه همکاری با این شرکت به امضا رسید.

    وی افزود: اولویت راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در سال جهش تولید، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت به منظور انتقال دانش و بهره‌مندی از ظرفیت‌های این دو بخش و تأمین نیازهای دانشی بخش صنعت است.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بر ارتباط موثر دانشگاه با صنعت و استفاده حداکثری از توان موجود برای توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شرکت ایران خودرو خراسان منعقد شد.

    وی گفت: توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده حداکثری از توان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت ایران خودرو، ایجاد ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه، ارتقای سطح علمی و فنی دانشجویان دانشگاه و کارکنان شرکت ایران خودرو و شناسایی و حل معضلات و چالش‌های اساسی طرفین، از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

    طاهری لاری افزود: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده بهینه و موثر از امکانات، قابلیت‌ها و سرمایه‌های علمی موجود، ایجاد زمینه‌های همکاری مراکز علمی تحقیقاتی فناوری و صنعتی در سال جهش تولید و به منظور شناسایی و رفع نیازها و مشکلات، محدودیت‌ها، چالش‌ها و موانع مهم در مسیر توسعه به امضا رسیده است.

    وی ادامه داد: تعیین اولویت‌های تحقیقاتی واحدهای زیرپوشش طرفین برای هدایت و حمایت طرح‌های پژوهشی مشترک در زمینه توسعه علمی، پژوهشی و فرهنگی،  بهره مندی از امکانات طرفین از قبیل توان فکری تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه‌ای، ارتباطات بین‌المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و بسترسازی برای نیل به اهداف مورد نظر از موضوعات و زمینه های همکاری در این تفاهم‌نامه به شمار می‌روند.

    رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همکاری در برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط، حمایت از اجرای پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری مرتبط با نیازهای شرکت ایران خودرو، ایجاد زمینه های همکاری برای کارآموزی دانشجویان دانشگاه، ایجاد و توسعه سراهای نوآوری و فناوری، امکان بازدید متقابل اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان و همچنین کارشناسان و کارکنان مرتبط با این شرکت برای آشنایی و استفاده از توانمندی‌های طرفین از دیگر موضوعات و زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو