فونیکسریمکسبهتام

سرقت خودروهای رانندگان زن در پوشش مامور نظامی

عصر خودرو- سرهنگ داود فرد از دستگیری سارق سابقه داری خبر داد که در پوشش مامور یکی از ارگان‌های نظامی، با جلب اعتماد رانندگان خانم خودرو‌های آنان را سرقت می‌کرد.

سرقت خودروهای رانندگان زن در پوشش مامور نظامی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه داود فرد جانشین پلیس آگاهی تهرن بزرگ گفت: چند روز قبل زن جوانی در تماس با پلیس از سرقت خودرواش خبر داد: من در آژانس بانوان مشغول به کار هستم و شخصی با آژانس تماس گرفت و تقاضای خودروی مدل بالا کرد. من برای بردن مسافر راهی آدرس مورد نظر شدم و فردی با چهره موجه و ظاهری آراسته سوار بر خودروام شد.

    وی افزود: در طول راه خود را یکی از پرسنل نظامی معرفی کرد و درحالی که با تلفن همراهش صحبت می‌کرد و مواردی در مورد کارش می‌گفت، از من خواست در مقابل یک مرکز نظامی توقف کنم. قرار بود ما در این مرکز نظامی شخص دیگری را سوار کنیم.

    جانشین پلیس آگاهی تهرن بزرگ افزود: مالباخته جوان ادامه داد: مسافرم از خودرو پیاده شد و چند کلمه‌ای با دژبان صحبت کرد و به سمت من برگشت و مدعی شد، چون من خانم هستم نمی‌توانم وارد مرکز نظامی شوم و از من خواست خودرو را در اختیارش قرار دهم تا او به دنبال شخص مورد نظر برود. به قدری رفتار او محترمانه و معقول بود که من اعتماد کردم و خودروام را در اختیار او قرار دادم. مسافرم سوار بر خودروی من داخل مرکز شد و بعد از یک ساعت که برنگشت به سراغ دژبان رفتم آن موقع بود که متوجه شدم درب ورودی مربوط به منزل‌های سازمانی بوده و درب خروج در سمت دیگر قرار داشته و شخص مسافر اقدام به سرقت خودرو کرده است.

    سرهنگ کارآگاه داود فرد تصریح کرد: با شکایت زن جوان تحقیقات آغاز شد و تصویر سارق خودرو از دوربین‌های مقابل دژبانی گرفته شد همچنین شماره تماسی که مسافر سارق با آژانس گرفته بود نیز به دست آمد.

    جانشین پلیس آگاهی تهرن بزرگ بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد شماره‌ای که با آن تماس گرفته شده، متعلق به زن جوانی به نام مریم است که خود نیز راننده آژانس بانوان بوده و خودرواش به این شگرد مورد سرقت قرار گرفته است.

    وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس به مرد جوانی به نام فرامرز رسیدند‌. فرامرز که از سارقان سابقه دار بود قبل از این نیز با معرفی خود به عنوان مامور و مقام دولتی اقدام به سرقت خودرو کرده بود.

    این مقام انتظامی پلیس پایتخت در ادامه بیان کرد: در نهایت مخفیگاه فرامرز در یکی از شهرستان‌های اطراف ورامین شناسایی و پس از گرفتن نیابت قضایی اکیپی از کارآگاهان وارد عمل شدند. ماموران مخفیگاه فرامرز را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته و در طی مراقبته‌های 24ساعته موفق شدند متهم جوان را 29 اسفند سال گذشته دستگیر کنند.

    وی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم سوئیچ یک خودرو برلیانس نیز کشف شد، افزود: متهم ابتدا منکر سرقت بود، اما در مواجه با شکات و مدارک پلیسی به سرقت‌ها اعتراف کرد: به غیر از سرقت از دو راننده زن جوان، خودروی برلیانسی را نیز به همین شیوه در شهرستان شهریار سرقت کرده است.

    سرهنگ کارآگاه داود فرد در پایان گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 15 برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو