فونیکسریمکسبهتام

آمادگی پلیس راهور تهران برای ممنوعیت احتمالی تردد در روز ۱۳ فروردین

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد.

آمادگی پلیس راهور تهران برای ممنوعیت احتمالی تردد در روز ۱۳ فروردین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت آماده‌باش کامل و صددرصدی در تمام مراکز تفریحی  و تفرجگاهی سطح شهر تهران برای کنترل ترافیک و ترددها حضور دارند، اظهار کرد: عوامل پلیس راهور، اقدامات ترافیکی ویژه این ایام را انجام می‌دهند.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: براساس سنت دیرینه و کهن ایرانیان، شهروندان به همراه خانواده در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) به منظور گردش و تفریح به دامان سبز طبیعت از جمله پارکها و گردشگاههای عمومی داخل و اطراف شهرها مراجعه می‌کنند.

    وی متذکر شد: پلیس راهور تهران بزرگ برابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا  طرحهای انتظامی و ترافیکی  را تهیه و اجرا خواهد کرد.

    این مقام انتظامی افزود: در هر صورت، در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ با تمام امکانات نیروی انسانی، خودرویی، موتوری و تجهیزاتی خود، اقدام به  پوشش ترافیکی معابر داخلی و منتهی به پارکهای شهر تهران مانند چیتگر، سرخه‌حصار، یاس فاطمی و تمام اماکن تفرجگاهی کرده همچنین تمام خیابانها و بزرگراه‌های پیرامونی سایر بوستانها و تفرجگاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح پوشش داده خواهند شد.

    موسوی‌پور یادآور شد: چنانچه بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد و مراجعات ممنوع اعلام شود، پلیس راهور از تردد و توقف در اماکن اشاره شده جلوگیری خواهد کرد و اگر ممنوعیتی اعلام نشود برای روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم  را انجام خواهد داد.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد: لازم به ذکر است نیروهای پلیس راهور آمادگی صد درصدی در هر  دو روز پنجشنبه و جمعه (دوازدهم و سیزدهم) را در تمام معابر سطح شهر دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو