فونیکسریمکسبهتام

به منظور حفظ سلامت افراد؛

هرگونه فعالیت در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری همدان ممنوع شد

عصر خودرو- سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: هرگونه فعالیت در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری استان به دلیل اوج گیری شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

هرگونه فعالیت در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری همدان ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، "حمدالله چاروسایی" روز جمعه اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد کرونا هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان همدان تصمیم به تعطیلی این پیست اختصاصی گرفته است.

    وی بیان کرد: براین اساس علاقه مندان به این 2 رشته ورزشی برای حفظ سلامتی خود و دیگر ورزشکاران از ورود به پیست‌ اتومبیلرانی تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

    چاروسایی با تاکید بر اینکه شدت همه گیری ویروس در موج چهارم شیوع کرونا چندین برابر شده است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس تمامی فضاهای ورزشی استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل و هرگونه فعالیت ورزشی دراین اماکن ممنوع است.

    وی یادآور شد: پیست اتومبیلرانی استان همدان در فضای دسترسی قرار دارد و هیات مربوطه تصمیم گرفت تا فعالیت در این پیست نیز ممنوع شود.

    سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان افزود: تمامی فعالیت‌های گروهی و عمومی خارج از محیط‌های ورزشی استان نظیر طبیعت گردی، کوهپیمایی و سایر برنامه‌ها نیر ممنوع است و مسوولیت بروز هرگونه مشکل و ابتلا به کرونا برعهده مسوول مربوطه خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده پیرامون پیامدهای شیوع کرونا و هشدار نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش استان همدان در فضای مجازی و محیط‌های ورزشی انجام می‌شود، گفت: دفاتر تمامی هیات‌های ورزشی در سطح استان نیز تعطیل است.

    وی افزود: هرگونه خدمات از سوی هیات‌های ورزشی از جمله دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های تمرینی اختصاصی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

    استان همدان دارای بیش از 85 هزار ورزشکار و 50 هیات ورزشی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط